maandag 19 maart 2012

HOME SWEET HOME (19)

Had ik al verteld dat ik gek op krukjes ben??


Bovenste is van de kringloop.onderste geen idee meer, ik heb hem al jaren (erg handig krukje om bij de bovenste keukenkastjes te komen.)


Houten krukje van de kringloop met gehaakt hoesje, rode plastic kruk heb ik ook al jaren.
Houten krukje met gele poten met fikse korting gescoord bij de Hema !!



Met gevaar voor eigen leven haha!!




Blauwe plastic poefjes van Ikea de witte van de Hema, Let niet op de groene uitslag ,ze staan buiten !
Houten kruk op de voorgrond van de Leenbakker.
spijker recycle krukje en over het appel krukje heb ik al eerder geschreven!

Een tip : ruim je met zorg gestapelde krukken meteen weer op als je klaar bent,anders zit je met bonkend hart tegen het plafond :)

Voor meer home sweet homers kijk bij barbaramama

11 opmerkingen:

  1. Oh, wat een fijne verzameling van krukjes heb je! Zou ik ook helemaal blij van worden! Een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat GAAF! Altijd handig die krukkies! Ik vind (uiteraard ;) ) de houten erg mooi.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig,kunnen allemaal bij je zitten en babbelen over bloggen :)
    Fijne dag,lekker vrij??Ik niet:(
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL die verzamelingen van jou
    (en leuke sjaal!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zow! Dat is wel een partij krukjes waar je U tegen zegt :) Ik vind die van de hema geweldig! (misschien wel net zo leuk als die ik gevonden heb... ben er nog niet uit haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige krukken verzameling…
    gevaarlijkert!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whauw! Je krukjes zijn fantastisch en je foto's geweldig. Die HEMA kruk met gele poten is liefde. Nog altijd spijt dat ik voor veilig grijs ben gegaan.
    Maar ook de andere krukken mogen er zijn.

    Momenteel heb ik het met tafeltjes. Ik heb in een week vijf tafeltjes meegenomen bij de kringloop en ik had er al drie. Krukken zijn ook altijd welkom, net als servies. Lang leven de kringloop en de verzamelaars. Lang leven de bloggers die er voor zorgen dat ik mezelf een iets beetje minder 'gek' vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allemachtig, jij hebt VEEL krukjes haha !
    Maar je hebt me overtuigd hoor, je kunt er niet genoeg hebben, altijd handig.
    Ik heb er....uuuuuh 3 denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjee, wat een hoop...
    En heb nu spijt dat ik het HEMA krukje dus helemaal niet heb gekocht (maar er wel minstens 10x mee in mijn handen heb gestaan ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, wat zul je een sprong gemaakt hebben, juist voor de laatste foto! Mooie verzameling! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha leuk gedaan!
    Ik ben ook zo gek van krukjes... heb ze helemaal niet nodig, maar wil telkens weer nieuwe kopen.. Hema is wat dat betreft echt te gek, lekker betaalbaar en eigenlijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen