dinsdag 20 maart 2012

EEN TASSIE!!

Vandaag een lief iemand blij gemaakt met een tas!
Ze wilde graag een tas om mee te nemen naar Amerika,voor de hand bagage , niet te groot en niet te klein dus.
Met vakjes aan de binnenkant,
Volgens mij is het gelukt.

Zondag alles geknipt! En alvast een sleutel hanger gemaakt.


En vandaag alles in elkaar gezet!
Ik ging als een speer,Totdat mijn naaimachine weer begon te klieren aagh,Kan daar niet tegen!! (wie wel haha)
Ik vind eigenlijk ook dat ik zo langzamerhand wel een betere verdien!! (mijn bankrekening denkt daar helaas anders over haha)
Ik had hem al helemaal klaar en toen zag ik dat de onder draad helemaal gelust was dus weer uithalen alles opnieuw instellen .......oftewel 2 uur en 3 naalden later!! (de stof is van Ikea) 




En zo hebben we het net bij de gelukkige eigenaar gebracht.

14 opmerkingen:

  1. Oh wat goed, superleuk!!!! Iedere keer als ik zo'n mooie tas bij jou zie, denk ik: ik moet ook ik moet ook (mijn tas is namelijk kapot). Maar nog geen tijd gehad.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke tas! Heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks alle ellende, een heel erg leuke tas geworden! Jammer, dat de bankrekening zo een uitgesproken mening heeft. Mijn rekening is ook altijd zo flauw :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar het resultaat mag er zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ikea stofje?? Vet coole tas geworden! :)
    En ik heb ook zo'n bankrekening....had ik de krukjes maar moeten verkopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk weer…
    vol verwondering kijk ik altijd naar je creaties…
    was ik maar de helft zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tas! Creatief hoor!

    En bedankt voor je complimentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw! Je tas gaat naar Amerika! En terecht want hij is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe tas!!! zo heerlijk zomers!!!

    BeantwoordenVerwijderen