woensdag 16 november 2011

YEAH , HET KRUKJE IS AF


In augustus kocht ik dit krukje bij de kringloop voor 2 euro, In oktober kregen de pootjes een verfje.




Lapjes geknipt (ondertussen nog wat sleutelhangers gemaakt)
en aan elkaar gestikt.
 

Roze accentje gestikt


Euh? wat te doen met afplakband en fluor textiel stiften van de action?


Eerst maar es een kop chocolademelk met slagroom!


Ik wilde de pootjes nog een accent geven met mijn fluorroze maskingtape maar...... die was dus op!!
Dan maar zelf maken (want het moet natuurlijk nu,en kon niet wachten tot ik nieuwe had besteld)
Ik heb de tape 2 keer gekleurd met de textielstiften.


Nog wat hartjes er op



Het vast nieten was nog het lastigst , vooral het bijvullen van de nietjes (daar ben ik een half uur mee bezig geweest )
Ik ben erg blij met het resultaat al kan het nog wel wat strakker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten