zaterdag 10 maart 2012

CADEAUTJES EN EEN GRAPJE!!

Cadeautjes tijd!

Voor mijn vroegere buurtjes, naar een patroon van  hier Met een "extra"zakdoekje haha.

Voor een vriendinnetje van Fay, Een mooi armbandje,stiften,en ook een zakdoek hoesje. leuk papiertje,mooi kaartje en nog een sleutelhanger en ze is er klaar voor!!! (van af 10 uur eigenlijk al haha, het feestje begint om 13.00)

En rappa rappa een cadeautje voor mezelf!!!!
Er zijn van die momenten dat je extra lief moet zijn voor je zelf,en dit was zo,n moment!!
Ben er erg blij mee!! (en elke keer als ik me zelf wil verwennen.........koop ik er een dingetje bij haha)

Ik kocht ze hier (zie nu dat ze ook een webwinkel hebben)

En ja mireille ik hou dus echt van snorren haha (kijk op haar blog voor de te gekke give-away)

(paar jaar geleden op trouwdag van mijn ouders,waar we allemaal iets grappigs of onverwachts moesten doen) 

Fijne (grappige) zaterdag allemaal!!

8 opmerkingen:

  1. Staat je goed die snor hihi....
    enne de cadeautjes zijn leuk....vooral die voor jezelf :-)
    Ik ga zo het bruisende Zaandam City in.... ik vind dat ik ook wel wat leuks mag kopen. Maar als je iets zoekt wil het meestal niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch altijd cadeautjes-tijd? Zeer charmant, die snor... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat memoryplaatje met die vlinder (op de eerste foto) komt uit het memoriespel waar ik vroeger mee speelde, toevallig vandaag over geschreven op mijn blog! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo belangrijk om dingetjes voor jezelf te kopen! (wie doet het anders?!) Echt heel leuke armbanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo de laatste foto was wel even shocking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, die snor! Fijne cadeautjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha lachen!! :p

    (je merkt, ik ben een inhaalslag aan het maken, ben hier al veel te lang niet geweest en heb allerlei vrolijks gemist!)

    BeantwoordenVerwijderen