zondag 25 maart 2012

DRUKKE WEEK !!!

In een drukke week met stereo prikken voor Fay, (die na heel stoer te zijn geweest zonder tranen  5 minuten na afloop toch nog bijna flauw viel) Met een judo toernooi voor Sam, (Waarbij we om 7.30 al in de auto zaten,Maar hij wel super gejudood heeft en ik een hele grote groei zag(niet alleen ik))
Een lief nichtje wat eindelijk voor haar A diploma mocht zwemmen (en het haalde) Een trainings avond voor mij . Verjaardagen,werk, paardrijles en het gebruikelijke huishoudelijke geneuzel.


Vond ik toch nog tijd voor dit!


Het haken van een vlaggenlijn , naar een patroon van haar wat een leuk en snel werkje is dat.
niet goed te zien maar ze zijn fluor roze en 1 fluor oranje. (wat de kinderen overigens nog al stom vonden om er 1 oranje tussen te doen)

Maar goed ik sla altijd een beetje door als ik iets nieuws heb ontdekt en dus......



Ben ik begonnen aan een sprei (voor op mijn bed hoop ik) met Haaknaald 6 en dubbele draad dat dan weer wel!
Krijg ik ook weer wat ruimte in mijn wol voorraad.
Ik werd wel even terecht gewezen door dochter die eigenlijk vond dat ik eerst af moest maken waar ik mee bezig was en dan pas met een nieuw project haha (en natuurlijk ze heeft gelijk)

10 opmerkingen:

  1. Ah die prikken, mijn knul heeft ze ook gehad en ook geen tranen maar hij was toch niet blij. Heeft van 1 arm behoorlijk last gehad.
    Ik vind je fluor slinger gaaf !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog niet op het linkje gekeken maar volgens mij bedoeld dochter het pompom-project!? Goed geraden? Maar fluor pompoms zijn vast ook erg cool!
    En wat een stoere kids met hun stoere dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee, als die van mij toch ook eens volzinnen gaan praten... Zag meteen dat het fluor was, en die eenling ertussen, ik snap dat wel! Succes met alle de projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej wat gaaf zeg, die slinger en op mijn scherm zijn ze toch echt fluor hoor en die ene oranje vind ik nou juist fun :-) Hier hebben de kids ook geregeld commentaar hoor haha. Ik denk trouwens dat dit toch ietsje sneller af is dan je pom pom kleed ;-) en dat geeft je dan ook weer moed hè ...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag de oranje! :) Wat zijn stereoprikken? (hmm klinkt dat dom?? :))
    Volgens mij wordt zo'n sprei erg leuk! En dat kleed heb je toch in de zomer niet in huis nodig? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar haal je de tijd vandaan? Heerlijk confronterend, die kinderen soms... En heel naar als ze dan ook nog gelijk hebben. Leuk, om met die diehoeken en sprei te maken. Ik vind de slinger geweldig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow men,ik moet ook echt leren haken.Wat een leuke dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!!
    Is die vlaggenlijn van de "dikke Bravo"?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig zeg, echt mooi! vooral dat witte randje er langs, geeft echt een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen