maandag 12 maart 2012

HOME SWEET HOME (18)

Over kabouters,hertjes en ander leuk spul!!!




Mijn kabouters !!!!
Tja wat zal ik daar van zeggen....I just love them!!!


Mijn hertjes!!!
Het witte hert staat in mijn slaapkamer als sieraden hert, Het houten hert en het oranje hertje gisteren gevonden op de rommelmarkt in Zuidlaren.(goed afgedingt door zoon) (het oranje hertje mocht dochter zo meenemen)


En ander leuk spul!!
Het konijn staat in mijn slaapkamer , en de kleine poppetjes in de letterbak en op de kast, in de zwaan bewaar ik mijn eieren.

En het neon schilderij wat mijn vader een paar jaar geleden heeft gemaakt. 
De kleuren zijn in het echt natuurlijk veel mooier!!

Normaal gesproken zwerven ze door het hele huis, maar voor de foto,s heb ik ze weer es gezellig bij elkaar gezet.

Voor meer home sweet homers kijk bij barbaramama

15 opmerkingen:

  1. Lekker kleurtjes en beestjes.
    Fijne dag!X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat een heerlijke verzamelingen heb je! Daar vrolijk je van op!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat grote gele poppetje leuk!
    Is die ook van plastic? Ik heb alleen de kleine
    Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Plastik fantastik en lekker kitsch! Ik houd ervan! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles weer leuk! :) Mooi schilderij heeft je vader gemaakt!
    En ik wist helemaal niet dat er alweer een rommelmarkt was.... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke foto's, word er blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, wat leuk. Die herten ♥ Die poppetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuks, Bien!!
    En lekker gescoord in Zuidlaren.
    Bedankt voor je give-away, echt superleuk!!
    Ik heb alles samen met mijn kids bewonderd en noges bewonderd.
    Ze kunnen er haast niet van afblijven.
    Binnenkort maak ik er een post over, maar wou je alvast ff bedanken!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat een vrolijkheid, zo ontzettend leuk al die beestjes bij elkaar. Ik zal mijn vriend jouw blog eens laten zien, hij moppert al om mijn 'verzamelwoede' maar jij bent veeeeeel erger ;-) Ik val dus reuze mee en mag gerust nog een paar hertjes meer in huis nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou ze lekker bij elkaar laten staan! WAT leuk zeg! Het lijkt wel een sprookje bij jullie thuis!
    En dat schilderij dat je vader maakte...WAUW!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige, kleurrijke boel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige en vrolijke verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen