donderdag 1 maart 2012

LEUKE POST!! (from mars)

Yeah gister een super toffe envelop in mijn brievenbus!!
Mijn eerste Give- away gewonnen bij mars. En er zat veel meer in Wauw wat lief!


daar zal ik mijn zoon even mee laten schrikken haha!!
Daarover gesproken Dinsdag trekken we (zoals eerder gezegd) niet 1 maar 2 namen !

Voor de eerste gelukkige hebben we dit!


En voor nummer 2..........




Je hebt nog tot 6 maart!!

En voor nu alvast een ferme dank je wel voor alle lieve berichten en nieuwe volgers!!
Maar ook met de "losse lezer"ben ik zeer content (heb ik zelf ook heel lang gedaan haha)

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n verrassing in de bus. Ik hoop dat ik na dinsdag ook vol verwachting naar de postbode uit mag kijken (doe ik altijd trouwens, ik ben gek op post;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ik nou wat in pakketje 2.... hahaha :) Fijn dat je er blij mee bent! En oh boy, wat is pakket 2 mooi ingepakt! Valt dat van mij eigenlijk bij in het niet....nou ja, ik moet van mezelf nu denken; goed is goed genoeg...zo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn pakje heb je ontvangen. Ik vind die coctailprikkers zo gaaf! Even controleren of ik wel op het lijstje sta voor 6 maart... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat je zelf ook een give-away gewonnen hebt, leuke verrassing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie pakketje heb je ontvangen zeg. Heerlijk van die verrassingen door de bus! Oei, en die optie 2 is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw weer zo'n mooi pakketje(s)... jij hebt er 1 ontvangen en je geeft er weer 1 weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie enveloppen! Leuk idee! Is er nog plek voor een extra naam?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer zeg, dat ik dit heb gemist :(

    BeantwoordenVerwijderen