zondag 18 maart 2012

OVER EEN TABLET HOES EN LEUKE POST!!

En daar stond ie dan woensdag in de winkel. helemaal nerveus en blij gespannen om van zijn eigen verdiende

en gespaarde geld een heuse tablet te kopen!
En dat niet alleen hij ging hem nog pinnen ook.
Na het winkel meisje met flink wat vragen te hebben bestookt (geen idee waar ie het over had haha)
Was ie dan klaar om  af te rekenen Een deel contant en de rest met de pin alstublieft. na 4 x in mijn oor de pin te hebben gefluisterd was ie aan de beurt en ging ie na een succes volle pin transactie blij en trots de deur uit met zijn nieuwe tablet.
En moeders.....Die slikte nog een keer en liep blij en trots achter hem aan!!!  (en de 2 mevrouwen achter hem in de rij slikte ook nog een keer)

Zo,n mooi tablet verdiend ook een mooie hoes natuurlijk!!!





De hoes is gevoerd met groen ertussen heb ik nog een dunne laag fleece gedaan, De foto is geprint op fotofabric wat een fantastisch spul is dat zeg! ik heb het al 3 jaar in huis maar durfde het nooit te gebruiken, bang als ik was om het te verknallen(dom dom dom)Had ik maar eerder geweten dat het zo mooi werd (alhoewel dan was het nu op geweest)
Op de achterkant nog zijn naam gesjabloneerd met kist letters, Het lijkt me duidelijk van wie die is nu!!
Het andere hoesje is voor zijn oplader en oordopjes. daar ben ik nog niet helemaal tevreden over (beetje te groot en rommelig) Maar het moet eerst maar even zo, hij heeft nu wel alles bij elkaar.

En dan had ik gisteren ook nog leuke post. De troost prijs die ik bij besjes had gewonnen nou noem dat maar een troost prijs, Super pakket in een zeer mooie envelop!!
De magneten hangen al op mijn koelkast en die stickertjes wauw!!
Bedankt Else!!



En nu ga ik snel verder met het knippen van een tas voor een lief iemand die op reis gaat!!

9 opmerkingen:

  1. Heeft ie goed gedaan dus! Kan me voorstellen dat je trots was :)

    En mooie hoes ook!
    Wat een bofkont met zo'n troostprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi die hoes. En die post ziet er zeker lekker fleurig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hah wat ontzettend stoer zeg, heerlijk en wat een supergave hoes heb je gemaakt. Helemaal top :-)
    Ik heb m'n troostprijs ook ontvangen, leuk altijd van die gezellige post.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt super cool geworden! Kun je trots op zijn!
    En wat leuk dan je n give-away hebt gewonne, leuk is dat he :)! Die troostprijs is super, zou ik ook blij van worden..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha gelukkig toch nog je moederlijke bijdrage kunnen leveren (omdat je de technische vragen van zoon niet kon beantwoorden). Lijkt me idd mooi spul dat foto-iets (strijk je dat er dan op??).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat stoer, zo'n grote aankoop. En mooie hoes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat zal hij blij zijn!
    En lief dat je dit voor hem hebt gemaakt, trotse mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoer! Nu weet ik waarom ik dat elastiek bij het stoffenspektakel toch mee had moeten nemen!

    BeantwoordenVerwijderen