vrijdag 30 maart 2012

NUMMER 100!!!

Yeah mijn 100ste bericht(je) 

Omdat ik ontzettend trots ben op mijn kinderen en dat ik vind dat ze het zo goed doen (het is wederom een tijd vol veranderingen ) Vond ik dat ze iets bijzonders verdienden , En ik moet zeggen dat is goed gelukt!!
Voor Sam een leren bandje van Josh, Zelf uitgezocht (en mooi voor mij ik pas hem ook haha)
En Fay heeft een mooi ringetje uitgekozen met een roze steentje!
Ze zijn er super blij en super trots op (elke avond gaat het netjes in het doosje/zakje)

Dan werd ik vandaag ook nog verrast met leuke post van  haar Bedankt Liza


Ben ik eindelijk deze deken aan het afmaken, Vorig jaar wilde ik hem binnen 3 weken af hebben en toen dat (natuurlijk) niet lukte is de hele stapel in een mand beland.
Veel te weinig lapjes natuurlijk dus nu ben ik bezig om er een rand om te haken,


Nu maar kijken hoelang ik het vol hou!! (oftewel hoe groot ie word)

En deze stapel groeit ook gestaag!!
En dit keer moet het toch echt een 2 persoons deken worden haha

10 opmerkingen:

  1. hihi de laatste foto met de enorme stapel inclusief giraf, zo lijkt de stapel nog groter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige trotse post !
    En wat een enorme stapel haakwerk !
    Ik lig een beetje stil geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het, gelukkig :)
    En ben blij dat de giraf dienst doet als stapelvergroter :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was dit een hint over een nieuwe liefde of haal alleen ik dat eruit?!
    Succes met haken, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en lieve cadeautjes voor je kinderen en wat een stapel haakwerk!! Gaaf hoor! Ik heb je net gevonden en ga je volgen.
    Gefeliciteerd met je 100e berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow goed bezig zeg :-) komt vast goed en gaaf polsbandje, mijn zoon heeft er ook een paar jaar èèn om gehad maar is helaas kapot gegaan en ik vind het nog niet meevallen om een andere te vinden eigenlijk in zijn maat. Ik vind het altijd zo grappig stoer staan.

    Geniet van je weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera 100! Dat is niet niks! Mooie sieraden... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve cadeautjes voor je kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen