maandag 6 februari 2012

HOME SWEET HOME (13)

AN APPLE A DAY............





Na wat reacties over mijn appel krukje (ja het is een krukje)
Dacht ik,ik ga hem even goed op de kiek zetten!!
En kwam ik onderweg in mijn huis nog meer appels tegen
(had er zelf geen idee van eigenlijk dat ik appels zo leuk vond haha)

Het appel krukje komt van dekitschfabriek.
Het weegschaaltje is van de kringloop.
De tegelstickers (volgens mij,weet het niet meer 100% zeker) van juffrouwzonderzorgen.
Snijplank van de zeeman.
Kookwekker vorig jaar van sam gekregen met kerst.
En het plakband geen idee meer.

Voor meer home sweet homers kijk bij barbaramama

8 opmerkingen:

  1. Och wat grappig zeg! Ik moet zeggen dat ik dat weegschaaltje ook heeeeeeeeeel leuk vind!

    En bedankt voor de award, wat lief! Nou moet ik dus goed nadenken :) (en dat kan bij mij altijd even duren whaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat appelkrukje is echt superleuk! Het gele poppetje erop ook! Allemaal hele fijne spullen om heel blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop appeltjes hihi !
    Snijplank is hartstikke leuk, ik zag 'm staan bij de Z'man

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tips! Ik houd ook van appeltjes maar ook van Baboeska's en daar hebben ze hele leuke van in de Kitsch Fabriek! Eén om te onthouden! Bedankt voor de Award, morgen zal ik het er op zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!! Ik zei het al eerder geloof ik: ik ben fan van jouw huis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat appel-krukje!
    Heb net mijn speech geplaatst: http://knoopjes.blogspot.com/2012/02/liebster-blogaward.html
    Nogmaals bedankt!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja appeltjes zijn leuk! Mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen