donderdag 29 maart 2012

WRECK THIS JOURNAL

Zoals gezegd vandaag een blogje over dit...

Waarschijnlijk al wel bekend bij de meeste van jullie, Maar voor degene die het niet kennen,een kleine uitleg.
je koopt dit als een leeg schrift,en op elke bladzij staat een opdracht.

Je moet er mee onder de douche , mee uit wandelen, op kauwen of er uit scheuren en in de wasmachine doen. Alleen maar witte dingen plakken of kantoor artikelen enz.
Geweldig leuk om te doen (de kinderen vonden het vooral leuk om het boekje van grote hoogte naar beneden te gooien)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem vorig jaar heb gekocht en natuurlijk bloed fanatiek er mee was (daar komt mijn doorsla kant weer boven hihi). Daarna stond het een hele tijd stil,maar nu ik hem weer tegen ben gekomen heb ik er weer helemaal zin in.
Wel fijn dat je dan kinderen in de buurt hebt ,hoef je zelf niet te kauwen(hond kan ook natuurlijk)






En zo kan ik nog wel even doorgaan haha.
Als je klaar bent Stuur je hem naar je zelf op (en begin je een nieuwe ofzo hihi)
En ziet het er ongeveer zo uit.

Dit is post nr. 99 dus morgen nr. 100!!!!

15 opmerkingen:

  1. Ha, ik ken ze, deze boekjes. Bij mij staat er een helemaal nieuw in de kast...kan er maar niet aan beginnen. Maar als ik die van jou zie krijg ik er toch wel zin in, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh! Wat heb je hem mooi gemaakt, leuk om te kijken, dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van mij ligt ook klaar om aangepakt te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lol, denk wel dat mensen je raar aankijken als je je in het openbaar uitleeft op dat arme boek maar daar heb je vast veel lol aan gehad! Ik zal me er eens in verdiepen, lijkt me een leuk kado'tje voor mijn zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een feest! Voel me er niet altijd vrij genoeg voor. Stom he? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!!Echt een Bien ding hahaha.Wel leuk om te krijgen of weg tegeven,maar ff googlen hha.X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw dat is leuk!!! heb ik nog nooit van gehoord!
    waar vind je die?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet zeker of ik het zou kunnen, maar ik vind het echt een geweldig idee! :)
    En wat een mooie nagellak heb je op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt m wel heel erg leuk ge-wreck-ed, this journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn! Ik heb er ook eentje maar ook al een hele tijd niks in gedaan! Ik wil hem op een of andere manier toch niet 'wrecken' maar heel leuk maken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, voordat ik op een witte pagina ga zitten kauwen moet er wel veel gebeuren (een paar neutjes ofzo), maar ik vind het wel hilarisch !!
    Ik houd het maar gewoon ff bij knippen plakken... moet ik ook snel weer eens mee aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb er mee in mn handen gestaan om hem te kopen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Wel grappig iets hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei bedankt voor de herinnering. Ik heb hem hier ook nog liggen maar nog niet zoveel mee gedaan! Wel leuk om weer mee te beginnen als ik die van jou zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha leuk zeg. Ik ken hem inderdaad uit de Flow.
    Je foto's zijn grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, superleuk, misschien moet ik ook eens .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen