woensdag 14 maart 2012

OVER DAPPERE MEISJES,GROTE JONGENS EN EEN KLEED!!

Tja het heeft natuurlijk niks met elkaar te maken haha!

Vorige week vertelde ik dat ik een uur bij de tandarts had gelegen, vandaag was mijn meissie aan de beurt(niet zo lang gelukkig) Ik kan je vertellen dan lig ik er liever zelf!!
Maar oh wat was ze flink!! (al doet mijn hand nog steeds pijn van het knijpen hihi)


En mijn stoere grote jongen van 12 gaat vanmiddag een tablet kopen, En oh wat is ie trots!!
Van zijn eigen verdiende(als matten legger bij de judo club) (en gekregen voor zijn verjaardag) geld!!
Zo mooi om te zien hoe het internet word afgespeurd op zoek naar de beste waar voor zijn geld!
En voor het eerst pinnen met zijn nieuwe pas,hij kan niet wachten!
Oh wat word ie groot!!



En een kleed up-date
Het lijkt misschien niet zo,maar ik ben toch echt alweer een stukje verder haha!
Ik hoop echt dat ik verder ga dan een slaapkamer kleed!
Oh wat een werk,maar wat word ie mooi!!


13 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kinderen! En oh je kleed, zo mooi al ... ik ben heel erg geneigd er ook aan eentje te beginnen. Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat kleed! Als ik een witte vloer had...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste foto van jou en je dochter is heel mooi,zo lekker spontaan en deze van je zoon is lekker stoer ! Wat een werk zo'n kleed maar jou kennende zal hij/zij prachtig worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kids heb je! En wat stoer van je zoon om een tablet te kopen, spannend!
    Je kleed ziet er nu al zalig uit. Het wordt vast zo'n kleed waarop je op je buik een boekje gaat liggen lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kleed wordt geweldig! Maar wat een werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's van je kids ! Dappere meiden hoor (allebei) en inderdaad onwijs stoer dat ie van z'n eigen verdiende en gekregen geld iets moois gaat kopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha oja je pompon pannenonderzetter ;0
    En wauw voor de eerste keer pinnen. Wat grappig he, voor ons is dat zo normaal. Voor alles een eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere kinderen heb jij!! Leuke foto's, mooi. En je kleed wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kids, genieten. En de tandarts ... gets, ik heb er niks mee :-(
    Wat een werk zeg dat kleed maar alssie af is, is het wel een fantastisch exemplaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekker blogje weer...;))
    Dappere dochter heb je...en een hele stoere zoon!

    En je kleed...WOW..respect! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Zijn dat allemaal pompoentjes???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Opeens gaat het snel he, dan zijn ze ineens 'groot'. Wat goed zeg, van je kids, kan me voorstellen dat je heel trots bent, mama :)

    BeantwoordenVerwijderen