woensdag 28 maart 2012

HOME SWEET HOME (20)

Beetje late HSH Maar net als vorige week druk en.....geen inspiratie( Euh Ik?.. ja ik,verbaas me zelf nog het meest hihi)

En toen dacht ik wat doe ik normaal gesproken als ik wel iets wil doen maar weet niet wat?
Dan pak ik mijn boeken en mappen en dus in deze HSH mijn stapel inspiratie!!!


Dus als ik iets wil haken,naaien of schoonmaken?? Dan pak ik mijn boeken,. Ik ben een groot fan van uitgeverijsnor Ik hou van de vormgeving en van de ideeën. Veel boeken zijn van de kringloop anderen gekocht of gekregen.

Dit boek boek over de historie van Levi's vond ik op een rommelmarkt, Echt te gek om door heen te bladeren en lekker te kijken.

En mocht er een tijd komen dat ik me echt verveel??
Kan ik altijd nog mijn jeans gaan borduren haha.


Tijdens het maken van de foto,s kwam ik deze ook nog tegen, maar daarover morgen meer.
(ga nu pannenkoeken bakken)

9 opmerkingen:

  1. Toch jammer dat mijn blik METEEN valt op "Hoe schoon is jouw huis".
    Ik kijk even om me heen, uuuuuuh ik moet wat doen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boeken vol inspiratie,in het zonnetje maar lezen of niet,hahaha.
    Nou maar lekker eten.Enne give-away time op mijn blogje :).X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die boeken, ik herken er veel van :). Geweldig toch die combinatie van nieuwe boeken en de kringloopgevallen! Zullen we een fanclubje oprichten voor Drukkerij Snor, die boeken zijn echt allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En...maak je al indruk op je kinderen? :) Die titel zag ik dan als eerste haha, ben benieuwd of zo'n boek helpt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeioei, nou ga ik me zitten verheugen op je post van morgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boeken!! Alleen 'Hoe schoon is jouw huis' ken ik niet. :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou da's een fijne collectie boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maak indruk op je kinderen haha, ik dacht eerst daar heb je er wel twee van maar het zijn dubbele foto's! Dat boek moet je dan eigenlijk wel verstoppen voor de kinderen he anders val je zo door de mand! Leuk collectie. Ik ben sinds vorig jaar lid van de bieb, scheelt weer in de kasten!

    BeantwoordenVerwijderen