woensdag 29 februari 2012

ROKJESDAG(7)

Zo hehe eindelijk weer es een rokje aan (ok vooruit het was gister).

Ehm? is ie niet te kort? flink naar beneden shorren dan maar! (joepie voor de lange t-shirts)
Oh oeps zijn mijn knieeen nou gezakt (dat ook ja, je houd het niet meer tegen he haha) Maar nee het is mijn (motor broek) legging die niet op zijn plek blijft zitten! Wel een super goed ding trouwens, ik heb hem al 3 jaar!!
En mijn oude vertrouwde heren riem!!, Wat zou ik zonder moeten,

En vandaag? Weer lekker mijn spijker broekje !! 

12 opmerkingen:

  1. Rokje kan prima hoor! En wat een super gaaf behang heb je!!! Daar ben je vast heel druk mee geweest! Gr Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook zo een kort spijkerrokje in de kast liggen, nog altijd niet weggedaan maar ja, trek je dat aan als je bijna 45 bent. Maar toch zo met een legging of van de zomer met blote benen (dan wel op de camping waar niemand mij kent haha)... je merkt.... ik durf niet goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rokje kan prima! Alles leuk!
    Oh en vandaag kan je post verwachten, gelukkig nog op tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, ik heb precies hetzelfde en het mag!!.... denk ik...
    Ja, ik woon op een bloemetje (wat fijn om dat ineens te realiseren haha) of je kan zeggen dat ik een muziekinstrument speel in het bos...
    Fijn dat het goed is aangekomen en werkze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super,met jou figuur kan je alles aan,de 1e foto is heel mooi !! En jouw boots amai die vind ik prachtig!!
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. was het niet het rokje van je dochter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een figuurtje zeg! Staat je superieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met die benen mag je best zo een kort rokje! Fietfieuw! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zulke benen kan het niet kort genoeg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool! Idd, je kan het zéker hebben, met zulke benen, wowsers!

    BeantwoordenVerwijderen