woensdag 15 februari 2012

EEN ZIEK MEISJE EN KOFFIETIJD

Het nut van een ziek meisje is er niet natuurlijk(,behalve lekker knuffelen de hele dag)maar als ze niet heel erg ziek is maar vooral veel( heel veel )hoest kan ze toch best van pas komen.

 Kijk zo schiet het weer wat op(een heel klein beetje dan)
En als je dat dan samen gezellig tijdens koffietijd doet,heb je savonds ook nog wat lekkers op tafel
tuna casserole yummie (heeft koffietijd ook eens nut haha)


Tussendoor heeft ze nog lekker gespeeld met haar postkantoor en brieven geschreven aan haar BFF en broer



En verder nog bedankt voor alle reacties op mijn lego hoofd,tja als ik dat meteen door had (hoe dom kan je zijn haha) had mijn gegoogle misschien  nut gehad(zoeken op gele bloempot met gezicht heeft dan niet echt zin he haha)
En wij hebben met zijn 3en het konijn opgelapt , ze doet het weer helemaal!!
(zijn die  83 euro toch niet voor niks geweest)

6 opmerkingen:

  1. Haha, bloempot met een gezicht :-) ach je bent er nu in ieder geval achter.
    Hopen dat je meisje weer snel beter wordt en wat een leuke ovenschaal trouwens.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach je arme meisje.... hier had ik vorige week ook zo een kuchertje rondlopen, gaat door merg en been. Wij liggen er wakker van en het kereltje sliep al hoestend door, heel raar.
    Zeg... ik snap heel goed dat de kitsch kaboutertjes het goed bij jou zouden doen hahaha, lekker vrolijk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben erg benieuwd naar het resultaat van het kleed, wat een werk en dan is alle hulp welkom natuurlijk! Beterschap aan je meid, die van mij was op haar verjaardag ziek, toevallig.
    Maar postkantoortje?! Dat speelde ik vroeger zó vaak, ik dacht eigenlijk dat ik de enige was haha. Wij hadden vroeger in het dorp nog een postkantoor en dan had je zo'n glas ertussen en een draaischijf om geld ed op te leggen, dat heeft veel indruk gemaakt! En met de prikpen velletjes postzegels maken. Goh ik ben nog maar 25 maar kan toch al over vroeger praten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, beterschap voor de dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! En je project schiet wel lekker op zo.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar smelt je toch van, zo een lieve brief! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen