donderdag 9 februari 2012

EINDELIJK IS HET ZOVER!!

Na vele nachtjes geteld te hebben,werd ze dan vanmorgen toch echt als 9 jarig meisje wakker!!
Donuts als ontbijt (lekker verantwoord haha)
Cadeautjes heel veel !!!(en dan is het nog maar ochtend) Ze was er erg blij mee,Sam was gister met een vriendje naar het dorp geweest om cadeautjes voor haar te kopen (met geld van mij maar ook van zich zelf) en dat heeft ie heel goed gedaan ze was er erg blij mee!!(zo lief om te zien hoe die er echt had over nagedacht)
En dit zat er onder de afgeknipte panty!! Gedaan naar het prachtige haar idee van LOU LOU .
Ze moest gister toch nog naar de kapper en die heeft het gedaan.
Vanochtend gefatsoeneerd en nu kan ze er de hele dag tegen!
Zo dat was het voor vandaag. Ik ga de taart halen!!

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!! Wat zijn die kinder verjaardagen toch nog leuk! 's ochtends cadeautjes en lekkere dingen. Mijn oudste hoopt in mei 9 te worden en mijn jongste op dezelfde dag 2 dus wij hebben dan ook een geweldig feest! Geniet van deze dag, het gaat allemaal zo snel!!! En wat ziet ze er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter.
    Maak er een mooi feestje van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh…ik zie nu pas dat je het over mijn Lou-Lou hebt!
    Grappig zeg!
    Goed kapsel he?
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd & maak er een mooie dag van!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeej gefeliciteerd voor haar en jou! En een heel fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag!!! Geniet er nog van en laat de taart smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd!
    Hele fijne dag voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hieperdepiep hoeraaaaaaaa!!
    Fijne dag, en goed haar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je dochter. op die leeftijd is het nog zooo leuk om jarig te zijn :-)
    Maak er een leuke dag van, geniet.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!
    En wat een prachtig Verjaardagshaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met de verjaardag van Fay, een mooie dag om jarig te zijn haha. Wat toevallig dat jouw dochter dan ook jarig is! Bij ons was het in ieder geval een mooie dag en ik kan niet wachten totdat ik zelf aan het vlechten kan in de haren van de meiden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel een dag te laat, maar bij deze een heel luid HIEPERDEPIEP HOERA! Gefeliciteerd! En wat zit haar haar mooi! Hier dit jaar ook een negenjarige! Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaa de cakejes waren lekker, maar vast niet zo lekker als de verjaardagstaart :)
    En even over die magneetjes... ik kan alleen maar heel leuke stoffen enzo vinden bij van marieke, maar magneetjes zie ik niet (of over het hoofd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, ongeduldige ik had niet helemaal beneden gekeken! Thanks!
    Maar ik ben bang dat deze toch te groot zijn...1 cm..denk dat je ze dan ziet zitten. Maar ik zal thuis nog eens opmeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whahaha echt te erg dit! Heerlijk dat bloggen ja! :) Dan ga ik ze binnenkort maar bestellen als ik weer geld heb :)

    BeantwoordenVerwijderen