woensdag 22 februari 2012

BUITEN DE LIJNTJES!!

Vandaag een bakkie gedaan in Wolvega  en natuurlijk moest ik toen ook langs bij buiten de lijntjes
Deze webshop gespot via zilverblauw Maar ze hebben ook een winkel,tja daar moest ik natuurlijk even heen en niet voor niets!!
Ik vind het altijd een feestje als ze het inpakken al is het voor je zelf!!


Met natuurlijk papier van Rie Elise Larsen (het was moeilijk kiezen, nah dan maar neon hihi)

Tja dan moest ik er ook meteen maar wat mee doen he!!

Voorkant!!
Achterkant!!


Misschien ga ik er nu ook wat vaker in kijken (i.p.v te denken dat ik alles uit mijn hoofd weet,wat al lang niet meer zo is haha)
En nog even met de binnenkant verder!!

PS: de M&M s zijn op!!!!

19 opmerkingen:

  1. Ohh wat een heerlijke spulletjes, zou ze zo van je overnemen :-) en wat super crea gedaan die agenda, top. Leukleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spulletjes heb je geshopt! Het is ook echt zo'n winkel waar je niet met lege handen naar buiten kan komen! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, heel fijn spul, en mooi geworden. En voor papier van Rie Elise Larsen mag je me 's nachts wakker maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even een vraagje: Gister keek ik op je Blog, en klikte ik door naar een ander Blog waarop ik Hak-potjes zag, met Neon deksel en Neon diertje er bovenop.
    Ik wilde het aan Hennie laten zien, maar kan het nergens meer vinden.
    Kun jij me verder helpen? Weet jij nog welk Blog het was?
    Dank je.
    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een heerlijke spullen!! (kwijl kwijl) Die neonwol, gaaf, ik zag de bolletjes al op de site van Buiten de Lijntjes, mijn handen jeuken..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi gedaan! En al die spulletjes, krijg ontzettende koopdrift vanaf de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze staan ook op mijn lijstje voor een bezoekje, leuke winkel en leuk blog heb je, ik kom erbij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent goed geslaagd! Lekker gevoel is dat, jezelf verwennen en dan vol met ideeën zitten!! Succes ermee! ps. Ik heb een verrassing voor je op mijn blog, ga je even kijken (ik weet niet of je er blij mee bent, maareh ik hoop het wel!) Fijn weekend, groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken de winkel alleen maar via het web, maar kom er erg graag! Super(web)adresje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ik ben ook zo dol op fluor!! Gaaf gedaan zeg die agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi zeg! zo'n soort inpakpapier heb ik ook gekocht bij Tiger.dk, een soort scandinavische xenos. heel leuk om bijvoorbeeld een poppenhuis ook mee op te pimpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen