maandag 13 februari 2012

HOME SWEET HOME (14)

Bezig met een nieuw project, al een tijdje eigenlijk en het zal ook nog wel even duren voordat het af is haha.
Maar gisteren maar weer mee begonnen. (ik was op zoek naar mijn haaknaald om verder te gaan met mijn woonkussen en toen kwam ik ze weer tegen haha)
Over waar het komt te liggen later meer!!

Het idee komt uit dit boek .Helemaal te gek!!

En het ontwerp is van hun .

En dit is mijn resultaat tot nu toe.
Een hoop draadjes!!

Al best wel heel veel pompoms.


Maar aan elkaar toch nog maar een heel klein kleedje haha, Ik ga dus nog maar even door want hij word wel heel super!!!

Voor meer binnen kijkers ga naar barbaramama

11 opmerkingen:

  1. Dat is echt heel veel werk maar het resultaat is wel super!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik kan me nog herinneren dat ik op de basisschool een marionet had gemaakt van pompoms en dat ik daarvan de blaren op de vingers had van al dat knippen :)
    Maar on-topic; je kleed wordt gaaf! Pfff ik doe het je echt niet na...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je hebt er al hartstikke veel. Ik ging laatst ook aan de gang, en het viel me tegen hoeveel tijd en de hoeveelheid wol die er in ging zitten. Succes! Het wordt in ieder geval al hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooo hoe koel is dat, mmm ik voorzie een vakantieproject ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow ik zou er een pompom pannen-onderzetter ofzo van maken, wat een enorm werk! Aaaargh (wel leuk hoor trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat heel mooi worden...aan al die fijne kleurtjes te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje ik schiet 25 jaar terug in de tijd, wat vond ik dat leuk. Succes met je kleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Mooi al die kleuren zo bij elkaar. Ik heb het boekje een tijdje terug cadeau gekregen, geweldig vind ik het :) Veel succes en plezier met je project!

    BeantwoordenVerwijderen