zaterdag 4 februari 2012

EEN TAS,EEN AWARD EN EEN IETS BETER KONIJN


Nadat ik vanmorgen om 8.00 was opgestaan de auto van buiten en van binnen gekrabd had de boodschappen had gedaan het konijn (tin tin) samen met de kinderen had verzorgd en zijn medicijnen had gegeven 2 wasmachines had ontdooid (die van mezelf en van de buurvrouw).Was het tijd voor een tas!! (we zouden eigenlijk op familiebezoek maar dat ging door het weer niet door.) 
Het werd een tas voor mezelf (alweer haha)
Alhoewel ik laatst eindelijk een tas met rits had gemaakt wilde ik het mezelf toch niet te moeilijk maken ha!
En dus werd het deze!!





En dan kreeg ik ook nog een AWARD deze week wat leuk en een eer zeg!!
ik kreeg hem van de(net ontdekte) super leuke blog kersjes
Morgen zal ik hem doorgeven (door het feestje nog geen tijd gehad,maar wilde het wel alvast even melden)

Het gaat gelukkig iets beter met konijn.Dankzij de goede zorgen van mijn kinderen.

2 opmerkingen:

  1. Leuke tas heb je gemaakt en wat fijn dat het konijn aan de beterende hand is!
    Zie ik daar nou een appelig mandje op de achtergrond?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De appel sprong mij ook in het oog, mooi! En wat een ijs 'pret' bij jullie :S Beterschap aan het konijn! En de tas is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen