woensdag 1 februari 2012

VOORBEREIDING KINDERFEESTJE FAY IN VOLLE GANG!

Zo de uitdeel tasjes zijn af. Het voorbeeld knutsel projectje ook,De giraf heb ik groen gespoten en daarna nog een gele staart met nagelak en een glitternagelak finish.(niet goed te zien op de foto) De cakejes en pannenkoeken + versierspul heb ik al in huis ,Morgen werken en dan vrijdagochtend alles klaar zetten.
Ik zeg : Goed bezig Bien!!
Laat ze maar komen ik heb er zin in!!



En dan had ik vorige week ook nog een mooie kringloop vondst !!
Voor maar 10 euro.
Er miste 1 deurtje maar geen probleem voor mij, had er grootste plannen mee al een mooie kleur verf bedacht (50s groen ) het perfecte behangetje had ik al en ik had er zelfs al een mannetje voor geregeld (mijn lieve papa) En toen....belde die zelfde lieve papa mij op Mijn mooie mooie kast was tijdens de bezorging op het stoepje in elkaar gedonderd !! (helaas geen foto van,of misschien maar goed ook haha)
Dat word dus weer verder speuren.

6 opmerkingen:

  1. Wow je bent echt heel goed bezig, geweldig die tasjes en die giraf :-) Veel plezier alvast.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan en nog gefeliciteerd met Fay(mis wat weekjes,maar dat snap je wel...)
    Veel plezier morgen.X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent zeker goed bezig haha! Veel plezier vrijdag en bedankt dat je meeverhuisde :P!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jee die kast!! Gaaf zeg! En wat een leuke voorbereidingen voor het feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 10 euro is wel heel goedkoop!! Maar is 'ie niet meer in elkaar te zetten dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik smul van je blog. Leuk!
    En dat je zoveel werkt maakt van een feestje daar heb ik respect voor.
    Jammer van je kast zeg, daar gingen je plannen in rook op..
    Er komt er vast wel weer één voorbij die nóg beter is!
    (dat denk ik in zo'n geval altijd...)
    Kom ook es langs bij mij als je t leuk vindt!
    Fijn weekend, groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen