zondag 26 februari 2012

Poetsen met een kleine verrassing

Zo hehe bijna klaar, het hele huis weer lekker schoon. Ons sterke konijn weer naar buiten gedaan .
Wel het deurtje dicht doen bien!! Het is namelijk nog al een stom gezicht als je boven de vensterbanken aan het poetsen bent en je ziet je konijn opeens rondhuppelen haha, gelukkig schoot ze het schuurtje in en kon ik haar zo pakken.(ik wilde er eerst nog een foto van maken voor mijn blog,maar ik dacht dat gaat te ver haha,straks is ie weg omdat ik nog zo nodig een foto moest maken)

En wat kwam ik tijdens het poetsen tegen??





De eerste sneeuwklokjes van het jaar die mijn lieve lieve mama mij elk jaar komt brengen!!
(zodat ik weet dat de winter nu echt niet meer lang duurt)
Maar euh?? wanneer heeft ze dat gedaan dan? Bleek dat ze er al vanaf donderdag staan en ik heb ze gewoon niet gezien, wat erg zeg!!! (hoezo.... ik heb het helemaal niet druk!!)

Tussen door ook nog de traktatie van Sam vast klaar gezet. Want ja na Fay stomen we gewoon door naar de volgende alleen deze keer was het stuk simpeler (maar zeker niet minder leuk) Want ja 12 he!!
Dus heb ik iets super gaafs besteld bij lang zal ze leven en oh wat zag ik daar nog meer??  



Tja zeg daar maar es nee tegen!!

En vergeten jullie deze niet?????

De GIVE-AWAY 


En omdat het zonnetje schijnt, mijn huis lekker schoon is , ik dus de eerste sneeuwklokjes in huis heb en zo blij ben dat mijn volger aantal blijft groeien en er ook veel losse lezers reageren. Ga ik 6 maart niet 1 maar 2 namen trekken (althans de jarige job)
Het 2e pakketje blijft nog even een verrassing (oftewel ik ga er straks mee aan de slag haha)
Het is wel ook voor leuke pakjes!!

Oh en nog een leuke verrassing ik kreeg wederom een award en wel via haar Super lief en een wangblozend stukje over mij door haar!
Maar aangezien ik hem pas geleden al had gekregen en ik het toen al zo moeilijk vond om te kiezen laat ik hem even voorbij gaan, Maar oh wat een eer weer!!

Zo en nu nog het laatste stukje huis poetsen en dan nog even lekker aan de knutsel!!
Fijne zondag x

10 opmerkingen:

  1. Ik begrijp dat je huis aan poetsen en opruimen toe was, dat je die sneeuwklokjes nu pas zag... :P Het is echt bijna lente op je blog. voorjaarsschoonmaak, sneeuwklokjes, huppelende konijnen in de tuin. Heerlijk! Ik begrijp dat je daar blij van wordt. Geniet van je schone huis en de feest-voorbereidingen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sneeuwklokjes zijn fijn (en het was erg lente-achtig vandaag, hoera!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaha, ik moest er echt om lachen. Hoe kun je ze nou niet zien??? Ik vind ze zo mooi, die sneeuwklokjes. De binnenplaats hier staat er ook vol mee.
    Hier vandaag ook een grote zondagschoonmaak! Met thee en blogs als pauze..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke blog,wordt je happy van.
    Ook hier het virus het huis uitgepoetst en morgen lekker een midweekje tot rust komen.
    X Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja die sneeuwklokjes vallen natuurlijk ook heeeeeeeelemaaaaaaaaal niet op........ als je met andere dingen bezig bent haha!
    Tractatie is super ! Ik ga ook maar eens op die site kijken, mijn meisje wordt 12... om nou wéér chips uit te delen..... weinig origineel lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja inderdaad wat mim zegt, huppelende konijnen in het gras, dat is toch echt wel lente he haha! Ik word wat neurotisch volgens mij van al dat geblog, ik doe toch wel mee aan de give-away?! Zal zo nog effe checke! En wat lief dat je moeder dat doet, die van mij heeft ook altijd dat soort knutsels! Ben benieuwd wat je allemaal gaat tapen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik krijg bijna het idee dat je een enorme poets bent!?
    Ik ben ook altijd dol op sneeuwklokjes. Ze zijn zo schattig en puur. En ook nog eens bere-sterk.
    Het old-skool snoep valt vast goed in de smaak bij de kinders, leuk. En natuurlijk ook goed voor jezelf zorgen is ook heel belangrijk!
    Een rustige wek voor jou gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke traktaties! Die ga ik onthouden!!!:)
    En die sneeuwklokjes doen ook aan mijn moeder denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, gelukkig laat de lente niet lang meer op zich wachten! Mijn sneeuwklokjes hebben de erge vorst en sneeuw gelukkig overleefd en staan fier in de tuin....
    Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt op de envelop, moest eerst nog wat plakken hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen