woensdag 17 oktober 2012

VAN JE WAUW WAUW WAUW!!!

WAUW!!
 Dan staat er bij de reacties dat iemand je een kaartje wil sturen voor je blogverjaardag!
Wat ik al super lief vind en dan...krijg je dit!!




Wauw wat een verwennerij!!
Een mooie kaart,raamstickervogel,zelfgemaakt boekje,een vingerpopje,en een gave bien maakt slinger!!

Bedankt lieve Tamara van paarsmetwittestippen echt waanzinnig!!
(een bedankje komt snel jou kant op!!)

WAUW!!

133 reacties op mijn Give-away!!
Niet normaal zeg!!
Zelfs vandaag nog!!





Het staat al ingepakt en al te wachten op een gelukkige!!!
(nog 3 daagjes!!)

WAUW!!

Het ongelooflijke is gebeurt dit weekend,ik ben eindelijk onder mijn steen vandaan gekropen :-)
(niet alleen mijn huis uit maar zelfs het dorp :-))
En het was GOED!!!!!

En dan ben ik nog een beetje aan het experimenteren met het vinyl wat ik over heb van de vloer,
Er zijn best nog veel stukken over en ja daar moet ik dan weer iets mee doen natuurlijk.



Nog geen idee wat ik ermee ga doen of wat het gaat worden,
(suggesties zijn altijd welkom)
Dat borduren moet anders natuurlijk,maar ik wilde even weten of het überhaupt wel wilde!!
Dusse word vervolgd denk ik!!


Fijne avond allemaal!!

30 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief!
    Enne die reacties op jou give-away kan ik best begrijpen, hij is super!
    Die snor ziet er heel leuk uit! Het vogeltje ook! Misschien kan je er tas hangers van maken...

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat lief zeg! Aftellen naar je give-away!! :-) Bij ons is er ook net één de lucht in gegaan, dus kom maar snel kijken. W.b. dat vinyl, ziet er gaaf uit! Kun je er geen armbanden mee maken met zo'n drukknoop, weet je wat ik bedoel? Of gave broches, zoals die snor! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Dat vinyl is leuk zo, kan zo de kerstboom in of gewoon nu al voor het raam hangen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg !!!
    Dat vinyl... tja ik zeg ook: hangers.... of haak er een randje om...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals je zelf al zegt: WAUWWW :-) Onderzettertjes van je vloerbekleding?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaaf!!! Zoveel reacties!! Ik zeg nog 78 en al je volgers hebben gereageerd ;-)
    Geniet van het genietmomentje!!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, inderdaad, superpost heb je gekregen!
    Dat vinyl daar zie ik sterren in, om in de kertsboom te hangen, al dan niet opgesmukt met glitter.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een lieve verrassing! Er wordt van je gehouden (dat deel wat je laat zien op je blog dan) dat is duidelijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke Wauw dus!!? Fijn toch, geniet ervan zou ik zeggen! Ben je laatst ook naar een andere woonplaats verhuisd dan?
    Oww enne, kom op, gewoon op Pinterest.... ;) En die sneak peek is heeeeeel mooi geworden, hahaha. Ga je vast snel zien! :D Hele fijne avond verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens een lieve verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een verwennerij weer ! De lat om iets leuks te sturen voor je wc wordt steeds hoger ;-). Straks herfstvakantie, nog even wachten Bien !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ja, dat vind ik nou ook.... maareuh, ik ben bezig voor je wc! (jaja, het is een wonder!)
      En wat een leuke post kreeg je weer!!

      Verwijderen
  13. SUPER! :-)
    Dat wordt een extra WC! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd geweldig om zoveel verrassende post te krijgen!
    Je krijgt wat je verdient!!! Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om zo'n leuke verrassing op je deurmat te krijgen! Echte daar-wordt-je-blij-van-post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke verrassing in jouw brievenbus :) Ben benieuwd naar de resultaten van je vinyl creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, jaaaa misselijk! Bleg! Ging naar bed met het voornemen NIET meer te snoepen. Maarja, je weet hoe dat gaat hè :S

      Verwijderen
  17. leuk leuk leuk allemaal weer! Word altijd blij van die kleurexplosie op jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend lieve post :) En het is helemaal niet raar hoor dat er zoveel mensen reageren op jouw give away! Hij is ook ontzettend GAAF! Net als de berichten die je op je blog plaatst trouwens. Ik vind ze zelf altijd erg inspirerend en lees alles graag! Van die vinyl figuurtjes kun je ook een vrolijke mobiel (je weet wel, zo'n ding wat ook wel eens boven een wiegje hangt maar ik heb er zelf een midden in mijn woonkamer hangen haha) van maken! Ik ben in ieder geval benieuwd waar je creativiteit je heen gaat brengen met het vinyl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet maar van al dat moois in je brievenbus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een verwennerij en wat word ik altijd happy van jouw plaatjes, een heel fijn weekend, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Net wat voor Tamara om zo'n leuk pakketje op te sturen! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een goed idee om nog iets met dat vinyl te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen