maandag 22 oktober 2012

HOME SWEET HOME!!


TV hoek!!

Ik vertelde al eens eerder over de plek van de tv en dat dat nog steeds zo,n dood hoekje was.
Vol met nare snoeren en saaie plekken.
Ik zeg was, want zo was het.......


En zo is het nu.....



Ik ben er zelf hartstikke blij mee,
het heeft nu in ieder geval een Bien touch gekregen!

Het witte kastje komt van de kringloop en is opgeknapt door mijn vader .(natuurlijk :-))
Pootjes ondergezet (het is eigenlijk een hangkastje) wit geschilderd en een neon vogel erop ! Te gek toch?

En de mand links? ja die met dat kussen erop.
Die heeft een geheimpje,kijk maar.....


Ik heb er een gat in gesneden en daar de snoeren ingestopt. (slim he hihi)

En ook de snoeren van de tv zijn bijna niet meer te zien....


Dankzij het mooie borduurwerk van Emmel 
De beer komt van de kringloop en heb ik goud geverfd er boven op heb ik een paardje van de Zeeman geplakt.









Voor meer HSHers kijk je bij  Barbaramama

32 opmerkingen:

  1. Helemaal SUPER!!! :D Leuke spullies WEER, as usual eigenlijk! :P Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker gezellig uit!
    Goed opgelost met die snoeren in de mand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige, Bienige plek zo!
    Steeds als ik ergens iets neon achtigs zie moet ik aan jou denken; het moet toch niet erger worden :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig die pieppoppen en een flinke dosis kleur in je hoek doet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super en zeeerrrr stylish verantwoord opgelost :-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk geworden! Heel erg gezellig met al die vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heb je/jullie (met dank aan je vaders schilderkunst) dat weer mooi vrolijk gemaakt. Ik wilde al zeggen waar is de tv dan, maar die hangt er natuurlijk gewoon boven ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Die vader van jou, TOP!
    Echt opze Biens, geniet van je mooie hoekje als je naar de TV zit te kijken!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nu toch helemaal de "Bien stijl". Kleurijk en oh zo vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw, ik dacht eventjes dat de tv weg was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ow wat leuk gedaan, goed opgelost, helemaal gezellig zo :)! Wat heb je een leuke blog :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi lomo toestelletje heb je!
    Heb je daar al foto's mee gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè wat leuk, ik vind je stijl echt super en kijk mijn ogen uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er superknus uit! Man, wat ga jij goed met je blog! Lekker bezig...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb het geloof ik al 100 keer (beetje overdrijven mag wel toch haha) gezegd maar ik vind jouw huis zoooo leuk! Geweldige oplossing met het borduurwerk voor de snoeren naar de tv. En je oplossing met de mand is ook echt top! Had je er ook al aan gedacht hoeveel gemakkelijker het nu gaat zijn om daar met de stofzuiger bezig te zijn? Ik heb mijn modem, stekkerdoos en overige snoeren ook verstopt in een kist (met zebra-print haha) en het scheelt zoveel stof en frustratie omdat ik met mijn stofzuiger weer eens een stekker uit getrokken had...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaaah goed bezig!! En zo slim ook! :)
    En hoe lang heb je die lomo al??
    Ik ben stiekem nog steeds een beetje jaloers op dat borduurwerkje van Emmel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat gezellig!!
    Nu ga je toch met plezier een hele avond voetbal kijken? Haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke en gezellige blog! Ik ga je volgen:) Ik ben gek op kleurtjes en vrolijke plaatjes. kom ook gezellig bij mij kijken! Tot het volgende berichtje.
    Groetjes Jorian!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij hebt echt een huis vol van kleurige, gezellige hoekjes. Een feest om steeds even bij je te mogen binnen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn opgelost, met die snoeren! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bien... dé oplossing voor al uw decoratie -en stylingproblemen ;-). Geweldig gevonden !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een goede oplossingen om die kabels weg te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hou van die "BIENE-TOUCH". Heel gaaf zo-geniet ervan. Mooie zondag nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben al heel lang op zoek naar zo'n grote gele pop! Heerlijke oplossing zo, voor die snoeren. Ik word altijd heel vrolijk van jouw foto's! Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen