vrijdag 5 oktober 2012

LIFE IS LIKE A BOX OF CHOCOLATES!!!


En vandaag maakte ik die zelf!!

Want ja het was nou niet echt in de tuin werk weer of zo,
En nadat ik vanmorgen 4x was nat geregend vond ik het wel prima,
Ik heb de kaarsjes lekker aan gedaan en heb een beetje in huis rond gelummeld .


Met cocos vet en Gula java cacao.


Smelt het cocosvet au bain marie
(ik gebruikte hier iets van 3 volle eetlepels)


als het vet gesmolten is doe je de cacao erbij .
tot het mooi donkerbruin is.


even roeren,


En dan in een ijsblokjesvorm gieten,
(zoals je ziet had ik die dus niet,ik denk nog ergens in een doos)
Even in de vriezer......



En je hebt heerlijke natuurlijke chocola!!
Super simpel om te maken en erg lekker!!
Je kan er ook nog rozijnen of nootjes doorheen doen en dat ga ik de volgende keer zeker proberen.
(eerst op zoek naar mijn ijsblokjes mal :-))

En dan lag er ook nog geweldige post op mijn mat!!
Voor op mijn................. WC 
Wat super lief zeg!!




Kijk eens hoe prachtig!!
Een zelf beschilderd schoteltje met geweldige tekst :-)
Wat ontzettend lief!!
Bedankt Sil ben er super blij mee!!!

Fijne vrijdag allemaal!!!



25 opmerkingen:

  1. Dat is nou eens lekker om zelf te maken! Bedankt voor de tip!
    Wat een feest in je brievenbus!!
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat klinkt goed! Waar haal je de spulletjes? Ergens online? En wat een lieve post. Het zijn de kleine dingen die het doen, hè.

    Lfs en fijn weekend, Lies
    (blossom1975)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me lekker én makkelijk!
    Leuke post ook weer. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker binnen zitten met dit weertje, zalig!Die chocolade ziet er lekker uit. Leuke post van Syl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah lekker zeg, goed bezig hoor. En wat heb je een leuk cadeautje gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dadelijk moet je het toilet uitbreken en groter maken voor al dat moois!! :D
    En die chocolade..YUMMIE!! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, leuke post voor op je wc :D
    Lijkt me een heerlijke bezigheid: zelf chocola maken op een regenachtige dag. Ga ik zeker ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om die chocolade te maken, lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat is gaaf, zelf chocola maken. Ik ben ook benieuwd waar je dat cocosvet haalt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, dat ziet er goed uit die chocola!
    Je hebt geweldige post gehad ! Dat bordje, zó leuk (die Sil die kan dat wel hè)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, het blijft lekker om naar te kijken!! En natuurlijk om te eten!
    Leuke post!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm, klinkt lekker, die zelfgemaakte chocolade.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker! En wat een lief bordje heb je ontvangen! helemaal geweldig, van die lieve Sil! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor de lieve aandacht en graag gedaan hoor-leuk idee dat ik op je plee hang-mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh leuk dat binnen rommelen met regenweer :-) En wat een lekker eenvoudig receptje, ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe het je niet na hoor, maar de foto's zijn een pareltje. Ohh wat een prachttoilet heb jij toch ondertussen, zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk toch zo'n huisje voor jezelf! En wat een goed recept. Ik smeerde mijn dochter met Royal green in omdat ze vreselijk last van exceem had. Het hielp perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat ziet dat er heerlijk en eerlijk uit! Daar hou ik van! Ik ga het meteen proberen! bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er goed uit en niet moeilijk te maken. Bedankt, dit ga ik zeker ook proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Owww wat lijkt die chocolade me lekker! Die ga ik ook proberen te maken :) En wat een ontzettend lieve post!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die chocolade lijkt me heerlijk, maar waar ik dan echt voor warm loop, is dat lieve poppetje (chocobewaker)...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Is er nog chocola over....lijkt me heerlijk en zou hier zo op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh mijn god! Die chocolade ziet er verukkelijk uit! Ik wist niet dat je 't zo simpel zelf kon maken? En wat een heerlijke blijmakende post kreeg je alweer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Effe los van de chocola ;-) dat bordje!!!! Wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen