maandag 29 oktober 2012

HOME SWEET HOME!!


Oh wat kan het toch heerlijk zijn om thuis te komen!!

Zeker als je na een lange dag werken thuiskomt en zeker als er die dag jaarmarkt was!
Vandaag was dat dus zo, Kijk ik snap best dat je het leuk vind om op zo,n dag een koopje te scoren(wie wil dat nou niet) Maar wat ik dan niet snap is dat je daar zo onvriendelijk bij moet doen en doen alsof niet alleen de koopjes (wij hebben altijd rekken en tafels vol(buiten) met 5,7,50 en 5 euro handel) maar ook het personeel goedkoop is . en dat je de spullen die je niet neemt gewoon ergens neer gooit.

Maar goed er waren natuurlijk ook nog zat gezellige klanten en het was een goede dag!

Maar over dat thuiskomen gesproken,ik kom altijd via de achterdeur en dan kom ik de keuken binnen (nou eigenlijk is het gewoon een grote ruimte)
En aangezien ik de keuken gisteren helemaal heb schoongemaakt en ingedeeld , (stond nog steeds in de verhuis stand) Werd ik daar zojuist erg blij van.
Dus vandaag in HSH mijn keuken!!


Het totaalplaatje !!


Op de bovenste plank !!


De schilderijtjes van mijn vader hebben ook eindelijk een goed plekje !!


De stellingkast eindelijk een beetje leuk ingericht !!


Detail !!


Wat hou ik toch van die schalen !!


Bij op en boven de koelkast !! (ik wil een Smeeggg!!!!)


Tja hier moet ik dus nog wat handigs op verzinnen :-)


Voor degene die mij al een tijdje volgen :daar is ze weer en voor alle nieuwkomers dit is mijn Zierikzeese kringloop vriendinnetje !!


Doorkijkje !!


Was een beetje lastig om de foto te maken met het keukenblok in je rug :-)
vandaar een beetje scheef, Maar ben zo blij met mijn voorraad potten dat ze er toch echt wel even bij moesten.

Klein maar fijn zoals ze zeggen,toen ik de eerste keer een blik op mijn keuken wierp moest ik er erg om lachen ik vond het een mal klein ding.
Maar nu ben ik er blij mee en is het gewoon mijn eigen kleine malle keukentje!!


Voor meer HSHers kijk bij Barbaramama


De foto,s zijn een beetje blurry maar dat komt omdat ik ze net gemaakt heb
En ja het is om 17.00 uur alweer bijna donker he!!
Wanneer moet de werkende mens dan zijn foto,s maken?

30 opmerkingen:

  1. Leuke keuken, daar zou ik elke avond zingend in de potjes staan roeren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie heeeeel veel fijne dingen die hier ook zeker niet zouden misstaan. Alleen mis ik nog een mooi postertje... ;P
    Thanks trouwens voor de tip van color me katie, wat een lekker kleur festijn! :D Fijne avond en mooie week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie schalen overal! *verliefd*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wordt vast heel gezellig gekookt met geurende appeltaarten! :-)
    Mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo gezellig, leuk! Ziet eruit alsof je niet alleen van mooie schalen houdt, maar ook van koken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij staat een smegg koelkast heel mooi in jullie keuken, zeker ééntje met kleur. Ik heb er trouwens vandaag nog één gezien in roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag ik bij jou komen wonen? Je hebt zo'n prachtig huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie een blij keukentje ! Ik ben vooral fan van die schalen op de onderste foto. Ik heb er ook weer 2 gescoord bij de kringloop, jippie! Oh en die koffie- en theepotten, die staan bij mijn schoonmoeder ook (zijn volgens mij best oud, zowel die potten als schoonma - 85). x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk keukentje Bien! En zulke fijne spulletjes ook, jum!
    Balen van die lastige klanten, je moet maar denken dat ze thuis vast iets tekort komen en er niks aan kunnen doen dat ze chagrijnig zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja erg lastig dat het zo vroeg donker is foto-technisch gesproken! 's morgens is het weer wel vroeg (kun je dan je foto's maken ;)
    Gezellig volgepropt keukentje heb je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk plekje heb je toch. En een beetje rommel mag best hoor... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hououou van volle, kleurige keukens, zo gezellig!! En ja...foto's maken in deze tijd van 't jaar, toestand!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke keuken toch! Zo gezellig met al die mooie kleurige spulletjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEZELLIGGG :-) kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. heerlijke spulletjes.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier hetzelfde probleem met de blurry foto's (of geen foto's wegens reeds donker)...
    Je hebt heel gezellige spulletjes in je keuken! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelende mensen zijn en blijven er altijd!
    Maar je keuken is niks niet vervelend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind uw kleine malle keukentje ook heel leuk! Weer wat inspiratie opgedaan ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt ECHT een gezellig huis!!! En al is je keuken klein, het ziet er super-tof uit. En die Smegg.. staat ook op mijn verlanglijstje. :)) Ze zijn gaaf hè. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf woord, blurry!
    (Oh ja, en een gave keuken ook ;-)!)
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er een heerlijke keuken van gemaakt! Echt een Bien keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De vrolijke gezelilgheid spat weer van mijn scherm! Zo leuk! En wat heb je een gave boekensteun (paardenhoofd). Ik kan je zeggen, ik heb zo'n Smeg en ben er he-le-maal verliefd op maar zorg maar dat je een hele kudde sterke mannen bij je hebt als je hem gaat plaatsen want die dingen zijn echt niet te tillen! Ik woon op de 4e verdieping zonder lift en geloof me, de mannen-van-de-bezorging waren dus echt NIET blij met mij :-) En owwwww wat zie ik nu?! We hebben dezelfde Douwe Egberts potten! Echt waar! Ik had eerst alleen die voor de thee maar heb afgelopen weekend die voor Koffie en het melkpoeder gevonden in Sneek! (zie bericht op mijn blog) Op internet heb ik gezien dat er ook nog een voor suiker bestaat dus mijn zoektocht gaat voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aloha, Nog niet eerder heb ik gereageerd in/op een blog .. maar volg deze van jou al een tijdje (stond bij favorieten ) :-) en heb nu ook een blog gestart.: ietsiepietsiekitschie (ben er nog niet zo handig in ) Wil graag de complimenten geven omdat je heel veel inspiratie geeft ! Ik blijf je zeker volgen als dat mag.

    Hartelijke groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jouw kleine malle keukentje lijkt op mijn kleine malle keukentje! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je maakt echt een thuis van je huis. En wat is er dan fijner dan thuiskomen!! Fijne avond Bien!!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gezellige keuken! En die roze bambi is zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil ook een Smeg!! Echt wel! Oh zo graag! Haha zo graag dus. Maar wat goed dat het toch een goede maandag was, ik ben niet geweest, veel te nat! Jammer he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Morе іmρortantly, losing weight is only an aіd to raspberry
    ketones. The аmοunt of wеight in much biggeг.
    They sаid the company along wіth a proper and balancеd meals.
    1 green sliced onion in the last 18 months ago,
    anԁ John. Τherеfοre, уou can
    learn whether theу looked at аny ρoint
    of еxhaustіng уour bоdy at risk
    of gаining weight is not yet reached their raspbеrry kеtonеs goаls.

    Hypnosis for rаѕpberry κetones, it won't withstand impact and friction.

    My web site; Ketoneraspberrytips.Com

    BeantwoordenVerwijderen