maandag 1 oktober 2012

HOME SWEET HOME!!


Hmmm waar zal ik mijn HSH van deze week is over doen?
Geen idee...of zal ik  het maar weer es over mijn kast doen, en dan  vooral over mijn behang erachter??
Whoeha ja natuurlijk.
Ik heb er lang op moeten wachten , maar dankzij mijn lieve ouders zat het er wel al gisteren op.
En het is mooi!
En dit behang is het dus geworden.



Ha lekker duidelijk he?
Hier een close-up


Het bloemetje dus. Ik denk dat deze print het best tot zijn recht komt achter de kast.
En het blauwe vogeltje ga ik lekker op mijn slaapkamer doen.



We hebben het ook in de kast geplakt,en daardoor lijkt de kast niet zo zwaar meer,en lijken de vakken open.
Ik laat de kast dan ook voorlopig bruin , vind het wel erg mooi zo.

Mijn broertje kwam toevallig ook nog langs en na mijn opmerking dat ik nu toch ook echt die trolley van de Ikea verdiende zat ik voor ik het wist met hem in de auto op weg naar Groningen.




En tada ik heb hem!!
Was nog best een avontuur hihi,er stond een verkeerd vaknummer op dus liepen (ik rende bijna) we van hot naar her,en toen zagen we hem De allerlaatste!!
Ben er bijna bovenop gedoken .
Toen we er mee wegliepen zagen we iemand achter ons beteuterd kijken.

Ik zit vaak s,avonds  op de bank te prutsen en ga de trolley dan ook gebruiken om de spulletjes die ik nodig heb er op te leggen.(nadat ik het uit mijn KAST heb gepakt.)



Let ook even op mijn papier bak,die heeft mijn vader ook behangen met deuken en al!!





En nu wil ik de locker nog een kleurtje geven,
Ah krijgen we dat weer.....wat voor kleur dan??

En mocht je je afvragen wat voor leuks er op mijn trolley staat?



Dit dus!
Van saaie bruine doosjes (Hema)
Tot leuke cadeaudoosjes met bhv maskingtape!

Nieuwsgierig naar nog meer binnenkijkers?
Ga dan snel naar  barbaramama voor de lijst.

En jullie allemaal super bedankt voor alle lieve mee denk reacties!!!!

38 opmerkingen:

  1. WAUW! Wat is dat behang tof bij je prachtige kast! Slim ook om de achterwand van de kast mee te behangen, ziet er inderdaad een stuk ruimtelijker en 'lichter' uit zo. Echt heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay, was ook mijn favo behang!!! En wat is het mooi geworden, echt super!!!! Ik vind je huisje, nogmaals, heeeel gezellig. Ik zou zo kunnen komen logeren en me de eerste seconde thuis kunnen voelen. Is geen dreigement hoor, hahaha...sta niet opeens voor de deur met een weekendtasje, lol!! En die trolley..WOW, is die van de PS collectie? Ik weet niet zo goed welke kleur ik die locker zou doen, dan zou ik de inrichting in het geheel moeten kennen... Maar fijn hè, zo'n papa?! Zo was de mijne ook, hij kon en deed alles, zo lief. Fijne week meid en tot snel maar weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeeeeeel mooi je behangetje, je hebt goed naar mij geluisterd haha!
    Die trolley is geweldig !! Wel handig ja als je a/d freubel gaat, zou voor mij ook wel wat zijn, ik heb overal manden waar mijn hubby zich kapot aan ergert ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuheuk behang! Vraagje: tijdje terug had je een blogje geplaatst over je mintgroene trap! Ik ben op zoek voor ons nieuwe huis naar een goeie kleur mintgroen. Dus vroeg ik mij af, welke verf/kleurnummer gebruikte jij voor je trap?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het mooi geworden!!!
    Heerlijk allemaal! Ik vind het een heel mooi behangetje! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super geworden!!! En die trolley wil ik ook wel, echt handig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh ik vind het mooooooi geworden! Geweldig behang. Het ziet er ondanks het kleurenspektakel alsnog erg rustig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een pláátje Bien! Wij hebben het vogeltjes behang ook in de slaapkamer, doet het goed!
    Op m'n blogbericht van vandaag zie je ook nog een restje dat op m'n freubelkamertje belandde.
    En ik denk dat ik ook achter die trolley aan ga hollen, wat een súperding; ook te verantwoorden onder het motto:"altijd handig!"
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig behangetje zeg. Heel mooi al dat blauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had niet anders varwacht dan dat het een mooi behangetje zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bien, weer genieten van jouw HSH berichtje. Mooi zo de kast met het behangetje erachter, is helemaal leuk en inderdaad, de kast kan zo prima bruin blijven! Die trolley is geweldig...waarom heb ik die niet gezien bij Ikea, ik was er vorige week nog?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, die trolley vind ik zó leuk, die wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt smaak, want het behang is prachtig! Echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super pa heb jij!!!

    Erg mooi geworden, ben benieuwd naar de kleur op de locker.... is rood een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een prachtig behangpapier! En ik wil de trolley ook!!! Ben zo jaloers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil ook zo'n trolley!!!!!!
    Papier is echt mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou wat hadden we dat goed ingeschat, ik wist al bijna zeker dat dit hem ging worden haha, hij staat ook heel mooie en inderdaad de kast is een stuk minder zwaar. Die trolly heb ik ook wel eens een tijdje naar staan staren maar helaas echt geen plaats meer, knutsel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahahaha ik zie je gaan daar in die IKea.....x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whaaaaaaa wat een gaaf behangetje. Staat echt supergoed bij die kast!

    Je hebt echt een supergaaf huis Bien! Bedankt dat ik elke week bij je naar binnen mag gluren.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik wil ook behangende ouders! en een broer die naar de ikea rijd....
    Het ziet er allemaal erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk behangetje! En de trolley moet ik ook snel gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf behangetje! Leuk dat je de achterkant van de kast hebt meegenomen. Nu lijkt hij idd minder massief. Mooi huis heb je toch! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed idee om een stuk kast ook te behangen! Mooi resultaat zo!
    En die trolley staat ook hier nog hoog op de verlanglijst!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat 'n tof project, die kast, en wat wordt 'ie gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superrrrr het behang en die kast steekt zo mooi af! Heel erg geslaagd! En....ben vreselijk jaloers op je Trolley, hij staat op m'n wishlist!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig hoor! Als je nog verf nodig hebt? haha, heb hier nog blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is heel mooi geworden! En die papierbak ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat een goed idee om een deel van de kast te behangen, komt super tot zijn recht nu! En die trolley is hip en erg handig! Leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik sluit me aan bij alle behang lofzangen :)
    Sterker nog: mag ik vragen waar je het vandaan hebt? Het zou hier op zolder ook goed staan.

    Heerlijke plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Voor mij ook zo'n trolly!! Maar ja, jij hebt de laatste al en ik heb ook geen broer :-) Gaaf Bien, echt! Keitof met dat schone behangpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat issie gaaf geworden!!! En dat behang... WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik lees jouw blog nu al een tijdje maar ik heb nog niet 1 keer ook een comment achter gelaten, dus daar door ik hierbij wat aan! Het behang staat echt heel mooi bij de kast En grappig om te zien hoe die ikea trolley er ook zo bij past! Ik vind het ook echt een leuk ding. Misschien toch maar eens een tripje naar ikea....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WaW-weer een metamorfose-super gaaf en wat een lieve handige ouders en attente broer!!!
    Bien: het "eigen deuntje" is klaar en kan op de post.
    Ben helaas je adres kwijt!
    Zou je deze door willen mailen nogmaals?!
    Mooie dag-van die muur blijf je wel vrolijk ondanks dit weer.
    Mooie donder-dag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, heel mooi behang! Lieve broer heb je en hele mooie MT doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen