woensdag 10 oktober 2012

1STE BLOGVERJAARDAG GIVE-AWAY!!!


Zoals beloofd vandaag iets leuks voor mijn blogverjaardag!!

Geïnspireerd door Kris die een hele leuke lapswap heeft  georganiseerd 
(ga snel bij haar kijken en doe mee!! Mijn lapjes liggen er al!)

Had ik bedacht dat het wel leuk was om stofjes en lintjes en zo weg te geven.
Ik ben door mijn KAST gegaan ,  en heb van alles verzameld.
Ik heb geen thema en het is echt van alles en nog wat.grote en kleine lapjes,
Retro en nieuw,bloem en ruit!
Bandjes en kantjes en...........

Ach kijk zelf maar naar dit chaotische zooitje.
(He net als mijn blog eigenlijk,ach nou heb ik toch een thema :-))





Lapjes klein en groot , oud en nieuw!


Kleedjes leuk voor op een tas , om op te borduren of gewoon op tafel :-)


Bandjes en kantjes.
(tassenband , 1 en 2 meter en kleine stukjes)


Een zooitje knopen (je krijgt ze in een leuk doosje,zie laatste foto)
En een bende sleutelringen voor  hergebruik.


Transferpapier een strijk embleem en nog wat leuke labels.


En tja natuurlijk ook iets zelf gemaakts!!
Een sleutelhanger en 4 magneten.






Zo best leuk toch?
En geen verjaardag zonder slinger natuurlijk dus die komt er nog bij!
(ik had echt een hele stapel gehaakte hartjes slingers liggen maar ze zijn gewoon allemaal al op :-))
Daar word dus nog even aan gewerkt!!

Wat moet je doen?
Zoals altijd niks!!
Alleen even reageren als je het wat lijkt!!

En oh wat gaat zo,n jaar snel zeg!!!!!!

Bedankt allemaal want zonder jullie zou er niet zoveel aan zijn !!!

Ojee bijna vergeten je kunt reageren tot ,euh wat zullen we doen!
Nou laten we zeggen 20 oktober!



158 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag!
    Wauw! wat een give away zeg!Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Lang zal ze bloggen! Wat een super give away. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai zeg... WAT EEN PAKKET!!!!!!!!!!!!!!!
    Proficiat, ik zal toch wat reclame voor je maken...
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel dat pak ???
    Waw!!!!
    Stel je voor dat ik dat win !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jaaaaaaaa zeg, daar valt mijn rommeltje bij in het niet natuurlijk ;)
    Maar soit, ik doe graag mee en natuurlijk gefeliciteerd leave Bien! Su, gooi ik er ook wat Fries in! Ik ken eigenlijk alleen maar Liwadders haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Bien,
    ik kwam toevallig bij jouw blog,En dan zie ik dit....
    Van harte gefeliciteerd en nog heel veel succes verder.
    Ik wil wel graag meedoen1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JAHAA! Ik doe mee! Superleuk weer, Bien!! Kun je 't wel over je hart verkrijgen om al dat moois weg te geven?!? (Ik ben ook weles door mijn kasten gegaan..oef..kan bijna niks weg doen, al doe ik er noooit wat mee!)
    Veel plezier met je give-away!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat gaat dat snel! Ik vind het al een jaar superleuk om je blog te lezen, ga zo door!
    Gefeliciteeeerd! En een superleuke give away! Lekker vrolijk. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens, ik zoek eigenlijk al heel lang van die kleedjes, voor een tas, weet jij misschien waar ik die ergens kan kopen? Ik ben zelf niet zo'n held in haken haha.

      Verwijderen
  9. 1 jaar, hoera, hoera!
    Nou, mij lijkt het wel wat!
    Dit chaotische zootje vind ik wel erg leuk, dus ik waag een gokje :-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ook ik vind het een heerlijk chaotisch zooitje, te leuk allemaal en wat véél !
    Natuurlijk waag ik dus ook een klein kansje.
    Op naar je 2e blogverjaardag :-)
    Ik ga reclame maken !
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, echt een Bien pakketje...wie wil die nou niet winnen...ik doe mee hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd!! En wat leuk!! Gaaf al die stofjes! Ik zie al een paar mooie tassen die ik samen met m'n moeder maak!:) super tof en daarom doe ik graag mee!!!:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JA JA JA!! hieperdepiephoeraaaa!
    Ik doe mee! :-)

    LEUK LEUK LEUK!

    x Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Je hebt een super vrolijk blog dus ik hoop dat hij of zij nog lang bestaat!
    En wat een pakket! Echt geweldig! Het lijkt mij helemaal super om dat te krijgen! Ik vind het roodkapje stofje heel leuk!
    Op naar het tweede jaar!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Der zitten een heleboel dingen die deze meid nooit zelf zou kopen... dus ikke doe zeker mee voor dit leuke pakje! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! En argh!!!!!! wat een te gekke give away, echt om van te kwijlen....!! En dan ook nog allemaal uit DE kast! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd en wat een leuke traktatie! Zou het leuk vinden om te winnen maar wordt ook altijd al vrolijk van je blog, dus ik heb sowieso al pret:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. op zoek naar patroontjes kwam ik je blogje tegen , wat een leuk give away , graag doe ik een poging , groetjes uit Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik denk dat zo'n pakket mijn leerlingen wel inspireert tot het maken van iets creatiefs.Net als jouw blog mij inspireert.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Bieneke.
    Van harte gefeliciteerd met je 1ste blogjaar :)
    En wat een leuke give away!!

    Groetjes Miny (knalroze)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met je blogverjaardag!
    Wat een geweldig feestpakket! Ik doe graag mee en zal wat reclame maken voor deze prachtige give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hieperdepiephoera!!!! En wat een geweldige give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan! En wat een geweldige stofjes en lintjes en.. Gewoon een hele leuke giveaway! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi. I want be swap and letter friend. I from İstanbul in Turkey. My name is Eda. I wait from you answer. Here: delikitap@windowslive.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd!! Ik doe graag mee met deze geweldige give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je 1e jaar bloggen! Wat is het leuk om steeds weer even op je blog tekijken.
    Ik doe graag mee met deze MEGA give away. Erg mooi.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Bien, ik ken je eigenlijk van instagram en ben doorgaans veel te bescheiden om hebberig te doen.. Maar nu... Iets tastbaars van een virtueel vriendje, en dan ook nog leuk, das dubbel leuk zeg maar!
    Gefeliciteerd met je blog-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. jaaah ooh ik wil mee doen ! ene HAPPY B-DAY FOR YOUR BLOG ! ;)
    ...
    liefst
    Marie-Lu x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik lees je blog echt met veel plezier en wil je van harte feliciteren met je eerste blog-verjaardag. Hiep hiep hoera!! Ik doe heel graag mee aan je leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je jubileum Bien, wat een berg geef je weg!
    Ik waag in ieder geval graag een kansje....
    Groetjes, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. GEFELICIFLAPSTAART!!!
    Ik doe graag mee!!! Mijn SHARKY GIVE AWAY loopt ook tot 20 oktober :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als 1e natuurlijk van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag!!! En joepie wat een leuke give away, ik waag een gokje. Ga aub nog een flink aantal jaren door met je blog # genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Bien, gefeliciteerd. Ik lees je nieuwe posts altijd met veel plezier. En uiteraard doen ik graag mee met de give-a-way. Wat een leuke spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een pakket seg,amai.
    Ik wil natuurlijk heel graag meedoen ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! En natuurlijk doe ik ook graag mee met de give-away.
    En vooral door blijven gaan met bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! Je give away is prachtig mooi, maar o wat zouden die prachtige stofjes in mijn kast belanden! (de naaimachine en ik hebben een problematische relatie:))
    Dus ik gun graag een ander deze leuke spulletjes en laat ik het nogmaals bij: Gefeliciteerd!!

    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat met je blog-verjaardag!
    Zo'n geweldig pakket! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou nou...daar moet ik natuurlijk wel aan meedoen;-)
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan...wat is het toch heerlijk hè dat bloggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wauwie! wat een geweldige give away!!!
    gefeliciteerd met dit feestje :) ik lees met veel plezier je blog!
    Ik doe heeel graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte met je blog-verjaardag! Meestal ontvangt de jarige....... Maar jij hebt gewoon een give-away. En wat voor eentje!!! Super! Ik doe graag mee :-). Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoeraaa!! Gefeliciteerd!! Wat een ont-zet-tend gave give-away! En echt (dit zeg ik heusss niet om extra punten vr de give-away te scoren, mag uiteraard wel ;-)), 'k geniet elke keer weer super van je blog! De kleuren, de vrolijkheid en de no-nonsense vind ik top! Dus op naar het volgende jubileum :-)

    Oh ja, onze 2e verjaardag komt er bijna aan en hou ons in de gaten!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Yessss.... dit lijkt wel de snoepwinkel, ik word er helemaal wild van. We zingen dus allemaal luidkeels - lang zal ze bloggen in de Gloriaaaa (en blazen serpentines uit speciaal voor jou!) Hele dikke Vlaamse blogverjaardagskus Bien!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb je blog juist ontdekt en ik doe graag mee met je give-away. Ik word seffens volger!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oooh wauw ! Wat een geweldige give away! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jeetje mina Bien, wat een mega fijn, mega groot pakket geef jij weg!! En al die reacties ook al, poeh poeh! Maar ik waag graag een kansje, dat snap je natuurlijk wel!! Dank in ieder geval. En ik zei 't al in vorig (of die daarvoor??) blogpost: gefeli meid, dat je nog veel moois mag laten zien hier. :D

    Lief dat je misschien wel wat patroontjes voor me wilt kopiëren!!! Wat wil ik breien? Tja, goeie vraag...ik denk dat ik vooral simpel moet gaan beginnen.
    Ik ben vanmiddag maar wat gaan vlechten. Had op Pinterest zo'n vlecht voorbeeld gezien en dat was wel geinig, maar misschien weer te makkelijk, haha.
    Hele fijne donderdag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow, wat een enorm verwenpakket! Daar zou ik de winter wel mee door kunnen komen ;-) Genoeg voor uren 'knutsel' plezier! Dus: count me in!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een jaar al aan het bloggen, een heerlijk huisje voor jou en je kids die steeds nog maar mooier en mooier wordt. Van harte gefeliciteerd. Lief dat je een give away doet. Vind vaak herkenning in jouw blog. Ben ook net met mijn twee kids in een nieuw huisje gaan wonen. En ook dat wordt steeds mooier en mooier. Ons fijne, veilige plekje. Proost!! Op een nieuw, fijn, mooi, gelukkig, creatief, veel bezoeken aan de kringloop, blogjaar!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hieperdepiep HOERAAAAA ! Van harte met je blog. Het is een feestje om hier te komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd!! Op naar het volgende succesvolle blogjaar!
    Gr Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Bien, wat een leuke giveaway joh! Gefeliciteerd met je blogverjaardag natuurlijk, ik vind je stijl erg leuk! Op naar een volgend jaar blogplezier!

    X
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Echt net een snoepwinkel :-)

    Gefeliciteerd met 1 jaar ..... Op naar nog vele jaren erbij!!!!!

    Enne nu ik me toch in de snoepwinkel bevind waag ik graag een gokje. Ik doe mee hoor, yes please :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh wat superrrrr, mmm hoeveel 'r'en zal ik toevoegen om te laten zien dat dit een giga give away is. Wow wat leuk, count me in!! Hebbe hebbe hebbe hier word ik hebberig van hihi.
    Ennuh natuurlijk van harte gefeliciflapstaart met je 1ste blog verjaardag!
    Ik zit vandaag op dag 300 van mijn 365 dagen creatief project.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Tillykke 1år!!
    o o wat een heerlijk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh wauw hier doe ik GRAAG aan mee!! Van harte gefeliciteerd!! =)
    Je zult het maar winnen!!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw Bien! Wat een groot pakket zeg! Maar allereerst een dikke proficiat met de verjaardag van je blog! Ik waag uiteraard ook een kansje om al dit moois te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Woooowww wat een PRETpakket!!!
    Maar natuurlijk wil ik je eerst nog feliciteren met je 1e blogverjaardag!!!
    Heel veel succes!!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauuuw Bieneke, dit zijn zulke leuke spulletjes! Ik doe heeeeeel graag mee, ik kan het al niet laten om te bedenken wat ik met al die mooie stofjes zou doen.. :) En nog veeeele jaren met je blog he, ik blijf een trouwe lezer!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw, wat een supergaaf pakket. Ik doe heel, heel, heel graag mee! En van harte met je blogverjaardag. Moge er nog vele jaren volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. AMAAI wat een mega cool leuk vrolijk zalig superpakketje is me dat!!! Daar zeg ik niet nee tegen :-)
    Volger ben ik al een tijdje , gij doet da kei goe trouwens!! En nen dikke proficiat erbij!!!
    Dikke blogverjaardagsknuffel van madame VOLT

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw!! Gefeliciteerd! Ook ik volg je nu..... Ik klik de laatste tijd van blog naar blog, en mijn hoofd knalt bijna uit elkaaar van alle inspiratie die ik opdoe.
    Altijd leuk om vrolijke stofjes en lintjes te kopen/vinden, dus na het zien van dit superleuke pakketje werd ik al helemaal blij! (en borrelen er alweer nieuwe ideetjes op!) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Proficiat met je blogverjaardag! En wat een heerlijk pakket! Dat is echt de moeite zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hiep Hiep hoeraaaaa !! Ik doe heel graag mee want vind je blog super !
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat! En ja ik doe heel graag mee, wat een mooie spullen allemaal. Echt een super pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd!!!!! OOO en wat graag doe ik mee!!!
    Doe er nog maar vele jaartjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Van harte proficiat met je blogverjaardag en nou en of doe ik graag mee. Ik ga je toch linken-mooie creatieve dag toegewenst met hart&ziel door Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Pardon! 69 reacties! Dat maakt mij nummer 70! Klein kansje maar ;) toch waag ik een poging! Heel erg gefeliciteerd met je eerst jaar! Dat er nog velen mogen volgen! En heel erg bedankt voor al je fijne berichten en inspiratie! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  67. hey bien
    wow jou give way is echt groot

    ik vind jou stofjes echt nice

    em alle dingentjes die je erbij doet
    gefeliciteer met je blog verjaaardag

    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hey bien, echt geweldig wat je doet!
    Je bent een inspiratiebron voor mij.
    Ik ben verzot op je kast ... hopelijk kan ik ooit doen wat jij allemaal doet.

    Proficiat met je 1-jarig bestaan ... En dat er nog superveel mogen komen!

    Veel liefs,
    PHAE.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hey gefeliciteerd!!!

    Ook ik waag een kansje! Wat een reactie ( ik begrijp het... want wat een leuke give away!!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Een super giga dikke proficiat met je blog verjaardag!!!
    Dat betekent dus al een jaar plezier om te lezen voor ons, bedankt Bien!!
    Hieperdepiep!!!
    Ik doe ook heel graag mee en plaats zeker een linkje!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  71. WOW!! Je hebt al 74 reactie op je give-away! Iedereen wilt 't graag winnen, geloof ik. Nou, ik wil ook nog een poging wagen hoor. En ik duim voor mezelf. ;) :) Want je hebt ECHT een SUPER-leuk pakket gemaakt!!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je blogileum! Ik wens je nog vele creatieve blogjaren!
    Ik kom nu voor het eerst op je website, nieuwsgierig gemaakt door je foto op instagram. Ik begrijp dat je je prijs aan een vaste bezoekster van je website zou willen geven maar toch doe ik mee, in de hoop een kleine kans te maken. In ieder geval een prachtige prijs waarmee je iemand ongetwijfeld heel gelukkig mee zal maken. Ik blijf je volgen op instagram, je bent een inspiratiebron. Liefs Judith / modetrut

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zo'n leuke give-away! Je zou er een schatkist mee kunnen vullen.
    Ik doe ook heel graag mee.
    Gefeliciteerd met de eerste blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik kom hier voor de eerste keer en stuit meteen op een Give-Away, het lijkt wel voorbestemd! Ik ben zelf nog maar net aan het bloggen, en ben razend benieuwd waar ik binnen een jaar zal staan...
    Happy Bien-day alvast, ik volg je vanaf nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Proficiat met je blogverjaardag! Dat ziet er een heel tof pakketje uit, ik doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd! Een fijne blogverjaardag, en wat geef je veel moois weg! <3 Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd Bieneke! Ik hoef niet mee te dingen naar je mooie pakketje, heb pas een hele mooie van je ontvangen. (en ik broed nog steeds op een retourpostje, te druk)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Jooo, daar doe ik graag aan mee! Prachtig hoor, net als je gezellige chaotische blog.
    Ik hoop dat je nog lang niet uitgeblogd bent!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Van harte gefeliciteerd met je blogfeessie! Wat een prachtige dingentje allemaal. En Wat een leuk idee zo;n give away!! Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oooh, ik kom hier voor het eerst op je blog en meteen een give-away én dat dan nog wel op de verjaardag van ons 2e zoontje Wolf én met een 'Roodkapje en de Wolf'-stofje.... Dat kan geen toeval zijn.... ;-) Ik waag dus maar al te graag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. heb je alle vierentachtig reacties al gelezen? Wat kan ik nog toevoegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag. Ik lees hem al een poosje met veel plezier, wordt er blij van!
    Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ohhjeee, ik zou dus wel heel graag de winnaar zijn van jou chaotisch zooitje! Ik zet een linkje op mijn blog, hoewel ik stiekem hoop hem zelf te winnen hihihi. Een beetje egoïstisch zijn op tijd en stond kan geen kwaad hé :-) Enneee... ik kijk uit naar het volgende jaar knappe blogberichtjes! Go girli

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Van harte gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag. En wat een mega-super-geweldig-grote give-away! Daar kun je wel 10 give-aways van maken, dan zijn er 10 mensen blij.
    Dus ik hoop dat ik deze hele berg leuks ga winnen natuurlijk.
    Toch zal ik een link op mijn blog zetten om de concurrentie nog wat te vergroten.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gefeliciteerd met je 1e blog verjaardag.Op naar de volgende jaren.
    Wauw wat heb je een geweldige give away!

    groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hieperdepiep hoera. En zoals al mijn voorgangers wil ook ik het uiteraard proberen....Graag zelfs !! Heb net mijn naaimachine weer ontdekt; dus hiermee kan ik vooruit zou ik denken.
    www.gemaaktenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Zoveel leuk prul bij elkaar!! Natuurlijk wil ik mee doen! Graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hé Bien!

    Gefeliciteerd met je jarige Blog!
    Wat een gezellige plek heb je hier gemaakt.
    een super-pakketje, daar waag ik ook graag een gokje op!
    Om leuke snailmail mee te maken bij voorbeeld. ;-)

    Fijn weekend,

    Lfs Lies (blossom1975)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ah superleuk! En van harte gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de gloria
    In de gloria, in de gloria

    Hieperderpiep, hoera
    Hieperderpiep, hoera

    van harte Bien en ik waag zeker een gok want wat vind ik jouw kado gaafffffffff, hoe kom je aan zulke leuke stofjes?

    ik hoop nog lang van jouw blog te kunnen genieten en inspiratie op te doen want die keting met paard WAANZINNIG :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Leuk!
    'k doe graag mee, leuke stofjes!
    Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Jeetje, wat een chaos. Daar moet ik aan mee doen. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hé! Ik zie net je reactie op mijn blog. Balen dat de jouwe kapot is, je naaimachine. Maar misschien is deze van mij ook wat voor jou??! Hij komt bij de Kruidvat vandaan en kostte 'maar' 90 euro. (ik vond dat erg meevallen voor een nieuw naaimachien) (toch?!);) Misschien wil je helemaal geen nieuwe ofzo hoor maar ik dacht er zo aan. Groetjes!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een super give-away!! Ik doe mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hoera 1 jaar! Gefeliciteerd! Hele leuk give away, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Nou dat heb je goed gedaan hoor,gefeliciteerd en ik doe heel graag mee Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik ben geen officiële volger (weet niet hoe dat moet), maar jouw blog staat bij mijn favorieten op mijn telefoon en ik kijk elke dag wel één of meerdere keren of er al wat nieuws op staat, zo leuk vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ik zou graag mee willen doen met je give-away, 't is zo'n prachtig pakket.

      Verwijderen
  99. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik kwam via via hier terrecht. Leuk blog heb je ik ga je volgen.En ik wil ook graag mee doen aan je give away (zoals al zoveel voor mij). groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Ik kwam hier eveneens via, via terecht en kende je blog dus nog niet, ik zou wel gek zijn als ik niet ook een kleine poging zou willen wagen, wat een geweldig pakket heb je gemaakt zeg! Ik ga je volgen en ik zet even een linkje op mijn blog, hopelijk kom je daar ook een keertje langs:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat een leuke giveaway! Ik waag graag een kansje....

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Tsja, dit is natuurlijk een megaleuksuperdupermooi pakket zeg! Ondanks de vele reacties, plaats ik de mijne er toch maar bij want jeetje, dit zul je maar winnen!!!!
    Ik kom je al op vele blogs tegen en ik loop zo nu en dan ook bij je binnen maar volger worden is er nog nooit van gekomen... eigenlijk wel raar.
    Daar komt nu verandering in en ik plaats een link op mijn blog!
    Van harte gefeliciteerd met de blogverjaardag!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hiep hiep hoera!
    Zo'n luxe pakket zeg! Ik doe mee en zet wel een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Was je blog al een tijdje uit het oog verloren, sorry.... Nu kom ik even piepen en wat zie ik ? Een gulle grandioze give-away! Daar doe ik heel graag aan mee. En intussen hef ik hier een "lang zal haar blog leven"-verjaardagsliedje aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. O *zucht* je hebt al veel te veel reactie's én Ow *smelt* dat snap ik wel..wat heb je moooooooooooooie stofjes, geweldige knoopjes....na ja..ik doe toch even mee.
    (wie niet waagt;niet wint)
    Natuurlijk ook gefeliciteerd met je 1 steblogverjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Allereerst, proficiat met je eerste blogverjaardag, op naar zoveel meer!
    En wauw zeg, zoooooveel leuke spulletjes, daar doe ik toch ook wel heel graag aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat leuk z'n give away voor je 1ste jaar bloggen. Van harte. De tijd vliegt voorbij. Ik ben ook bijna een jaar aan het bloggen.

    Ik doe graag mee met je give away.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ga je dit serieus allemaal weggeven? wauw....

    hier word ik wel even stil van

    oh ja, van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! funny girl ben je hihi!

    ik waag graag een gokje, en ik ga ook een linkje plaatsen, jij maakt weer reclame voor mij, ik voor jou. daaaaaaaaaaaaaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Joepiedepoepie voor BIEN! Hieperdepiep hoeraaaaa!En ik doe mee, kan het hier ook een feestje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hiep hiep hoera!
    Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!
    En wat een leuke give-away :-)
    Ikzelf ben net begonnen met naaien en mijn materialenkast is nog wat leeg. Ik hoop dat hij over een jaartje net zo gevuld is als die van jou ;-)
    Nog veel frutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Amai niet normaal!
    geniet van je blogverjaardag, van de vele reacties hier, en vooral van nog heel veel meer moois ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Gefeliciteerd met je blogverjaardag :)

    En wat een supertoffe give away. Daar wil ik graag een kansje op maken :)

    Ik plaats een linkje naar je site en word meteen volger.

    Wellicht heb je ook zin om met mijn give away mee te doen?

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een heerlijk knutselpakketje heb je ervan gemaakt! Die zou ik erg graag willen winnen! *fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Jeeemig, helemaal je blogverjaardag gemist! Gefeliciteerd!!! En jeeeemig, wat een prachtige give-away!!
    En wat heb je onwijs veel reacties zeg!! Wat gaaf!!
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Gefeliciteerd et je eerste verjaardag! Leuk pakket heb je samengesteld, ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. hip hoera en dikke zoen voor de blogverjaarder!!
    Super leuk idee om zo je kast eens op te rommelen!!
    Moet meer gebeuren, ik doe alvast mee om je rommel ontvangen!!***

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wauw, wat een pakket ! dat is hier precies Sinterklaas en Kertsmis tegelijk!
    Volger nr 208 (ikke dus) heeft zich aangemeld.
    Ik waag graag mijn kans voor dit mega-pakket.
    Liefs, CarlaK
    PS : ik zet een link op MaakselsCarlaK.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Gossie, was ik bijna jouw give-away mis gelopen maar... gelukkig als ik achter de pc zit dan lees ik eigenlijk ook altijd jouw blog en zo kan ik toch nog op tijd meedoen.

    Trouwens ik wil je eerst ook nog feliciteren met je eerste blogverjaardag...whaaaaa! Lang zal je blog leven,lang zal ie leven, lang zal ie leven in de gloria, in de glooooooooooooooooriiiiiiiiiiiiiiia, in de glooooooooooriiiiiiiiiiia!!!!!!

    Graag maak ik een kans op je nummie nummie traktatie!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag!
    En wat een pakket seg, wauw, jij verwent je volgers nogal :-)
    Daar wil ik zeker mijn kans voor wagen, er zit voor ieder wat wils in dus ik kan daar zeker mee aan de slag :-)
    Ik ga je ook linken op mijn give-away pagina :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wat een superprachtig verjaardagspakket!!
    Natuurlijk doen we héél graag mee.
    Geniet nog van het bloggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Gefeliciteerd! Wat een superleuke Give Away! Ik ding heeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Happy first anniversary for you and many new inspire posts and craft-works:))) You are have so many treasures... I want to try my chance too:))

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Super Super leuk! En een dikke proficiat natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en ik doe natuurlijk mee! Heb ook een give away, dan kan je zelf ook misschien iets winnen :D

      Verwijderen
  124. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
    Jeetje... als je een give away doet pak je het wel meteen groots aan!
    De stoffenkast ligt hier overvol, maar dat is allemaal bedoeld om spulletjes voor de verkoop van te maken.
    Mijn voorraadje prive lapjes is bedroevend klein, dus het zou geweldig zijn om deze eindelijk eens aan te vullen, zeker met zulke leuke!
    En ik ben een knopen idioot, dus die zijn ook altijd welkom :)
    Ik wil dus heel graag meedoen.
    Zal je ook toevoegen aan de lijst give aways op mijn eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Hoera voor Bien maakt! En wat een gave blog en super give-away! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. WAUW!! Wat een mooie gave toffe Candy!!
    Hier wil ik uiteraard wel een kansje op willen maken.

    En natuurlijk super gefeliciflapstaart met deze mijlpaal!!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wauw! ik doe graag mee! Gefeliciteerd met je blogverjaardag! En bedankt voor alle inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. De felicitaties met je blogverjaardag :) Ennu, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. oh oh ik heb die blogverjaardag van je gemist :( nogmaals proficiat alleszins en ik kan gelukkig nog mee doen net op de valreep groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Leuk seg! Ik doe mee, en nog een dikke hoera voor Bien!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Proficiat! Amai, wat een leuke boel, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. jeetje wat een hoeveelheid. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Proficiat met je eerste blogverjaardag! Tof dat er zoveel mensen een link hebben gezet, zo heb ik deze blog kunnen ontdekken! En ik doe ook heel graag mee met deze prachtige give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. O hee... wat een prachtig pakket! Toch maar es reageren op je leuke blog ;^). Hopelijk volgen er nog veel van je blog-jubilea!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wauw, wat een gave give away zeg! En natuurlijk nog gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. wat mooi! ik doe graag mee, dacht eerst dat je mee kon doen voor een vd foto's maar het is gewoon 1 pakket! van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag, ik vind het een leuk en vrolijk geheel en kom graag plaatjes kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wow, wat een geweldige give-away. Daar zou ik wel wat kunnen mee maken! Proficiat nog met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Gefeliciteerd!
    Via via kwam ik hier maar ziet er leuk uit!
    En voor zo'n leuke give away ben ik altijd wel te porren!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Gefeliciteerd met je blog verjaardag!:-)
    Ik doe graag mee met deze heerlijke give away .
    Kan nog net!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Als beginnende knoeister kan ik nog veel gebruiken! Gelukkige verblogdag! En je hebt een volgster bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Gefeliciteerd met je blog jubileum! Ik ding graag mee naar je toffe give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Op de valreep!!! Phoee! Had het helemaal gemist joh! Ben je aan het opruimen? Wat geef je veel weg! Ben benieuwd! En nog gefeliciteerd met je blogverjaardag! Van dezelfde bloglichting!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hoi!! Ik heb net je blog ontdekt en vond je give away zoo leuk!! Ik weet niet of ik nog mee mag doen... Volgens mij niet maar als het mag doe ik graag mee!! Nog van harte gefeliciteerd en wat heb je een leuk blog. Dus als het nog kan doe ik graag mee! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Hooooi, gefeliciteerd wat heb je toch ren leuk blog ook ik doe graag op de valreep mee groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  145. WAUW! Op de valreep, kan het nog??? Want ik doe graag mee!! lieve groet, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Alweer en volger erbij... net op tijd ontdekt wat een leuke dingen jij weggeeft...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Gefeliciteerd met je "verjaardag"! En wat een geweldige give away. Daar doe ik graag aan mee! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wow wat een geweldige give-away. Ik hoop dat je het door de vingers ziet dat de 20ste inmiddels al geweest is. Ik waag het er gewoon op, zoiets moois laat ik niet graag aan mijn neus voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Van Harte Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Dat is toch altijd een feest, ook als je kind 1 jaar wordt. :-D
    Wat een vrolijke en gezellige Give Away zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wat super dat je leuke blog jarig is :D en wat voor een prachtige give away!!!
    Alleen kom ik er een weekje te laat achter... Of werd die datum met een weekje uitgesteld..?
    Haha, wie niet waagt niet wint hee :P

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Hallo Bien,

    Inmiddels heb ik via de lapswap van Kris een lapje van je ontvangen, het is het retro lapje met bloemen op een zwarte achtergrond geworden. Dank je!

    groetjes
    All Set

    BeantwoordenVerwijderen