zondag 21 oktober 2012

153!!!!!!


153 reacties op mijn weggevertje WAUW dat zijn er veel!!
Helemaal te gek natuurlijk en zoveel leuke en lieve reacties dat ik er bijna van ga blozen .Hartstikke  cool natuurlijk  maar nu kom ik op het praktische gedeelte,hoe kies ik nu een winnaar?
Normaal gesproken schreef ik alle namen op,knipte ze uit vouwde ze dubbel deed ze in een bakje en liet een  van de kinderen een loodje trekken.
Maar man 153?
Dus maar even iets anders verzinnen....
De random loodjes trekker van het net snap ik niet dus dat viel ook af.
Maar gelukkig heb ik een hele slimme zoon en die kwam met dit.........





+


+


=

62!!!!!

Klinkt makkelijk natuurlijk even tellen en klaar maar dat viel nog tegen met een paar lieve felicitatie reacties maar die niet meededen .
Toch maar alle deelnemende namen opgeschreven en toen kwam ik uit bij.............

Lora creatief!!!!!!!

Gefeliciteerd!!!
Als je mij je adres even mailt komt het zo snel mogelijk naar je toe!!




Zo dat is klaar en nu gaan we lekker de zondag vieren!!!!!

24 opmerkingen:

  1. hahahaha 153 reacties, yep dat vroeg om een creatieve oplossing ! Gefeliciteerd voor de winnaar natuurlijk en jij bedankt dat we ons mochten vergapen aan dit leuks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaar!!!
    Wat een creatieve zoon heb je toch! Zit vast in de genen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei wat een boel... maar goed opgelost zo!
    He he, fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Gefeliciteerd Lora Creatief!!!
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zal die Lore blij zijn en er lekker creatief mee aan de slag kunnen gaan.
    Weer een Give Away die prima op de juiste plek komt, daar zorgen de engeltjes wel voor, ze houdt ontzettend van Retro stof dus die kan haar lol op hiermee.
    Thanks voor het mogen meedoen met deze giga give away!

    Had ik je al gewaarschuwd dat ik een Retro Give Away heb lopen. Weest welkom :D. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja.. er kan er maar één de winnaar zijn! Gefeliciteerd hoor!! Super om zo'n gaaf pakket te krijgen. Fijne dag verder voor jullie-3. Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, super manier om een winnaar te kiezen!
    gefeliciteerd lora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw!! Wat heerlijk! Ik ben helemaal door het dolle heen! Bedankt onschuldige plukkende handjes! :-) Ik ben er echt heel blij mee, ik mail je zo mijn adres :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat voor de wainnares-dank voor het meedoen-mooie zondag nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lore gefeliciteerd meid met het winnen van zo'n fijn pakket!! :D En Bien thanks voor het organiseren van die super give away!! Ik heb er nu ook één op mijn blog, doe je (en alle anderen) mee?! http://www.formsandfinds.com/2012/10/follow-your-dreams-give-away/ Fijne zondag verder! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lore, van harte met deze prachtige give away! Veel plezier ermee.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lol, dat is nog eens een creatieve oplossing! Hij heeft het in ieder geval niet van een vreemde die creativiteit! :-) Dikke proficiat voor Lora Creatief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiep hiep hoera voor de winnaar!
    En Bien, zoveel reacties op je give away is je gegund hoor, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gelukzak, die Lore! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd de winnaar! En Bien, hartelijk dank voor het verloten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Lore, ik ben jaloers op u! ;-) Superleuke manier om een winnaar te trekken trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Fantastisch, zoveel reacties op je give away! Gefeliciteerd met je blogverjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ow het duurde even hoor voordat het kwartje viel hoor (ben niet zo goed in rekenen).
    Gefeliciteerd voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohhhh wat zal ze daar blij mee zij :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Lore! en van wie heeft jou zoon die creativiteit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat goed zeg zoveel reacties! En gefeliciteerd voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoera voor Lora!! Op naar je volgende give away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Woehoe, Lore gefeliciteerd! En zit ik em nu niet te snappen? Zijn het jullie leeftijden opgeteld?

    BeantwoordenVerwijderen