donderdag 17 november 2011

BLOGDUMMY

Oké ik geef het toe,snap er soms geen snars van.
Iemand enig idee waarom ik me zelf aan het volgen ben? EUH?  En hoe ik dat weer weg krijg?
Waarom mijn foto opeens weg is? (bij de volger foto zeg maar) was er net zo trots op dat ik er een foto in had gekregen.
En waarom mijn volgerlijst soms helemaal weg is? ( ben net zo blij met mijn 6 volgers 7 met me zelf erbij haha).
Want ja craetief zijn is 1 ding een computer is een heel ander verhaal.


En......weg ben ik!!


Of toch niet?
Ik heb ook al veel wel voor elkaar gekregen!
Zonder rond vliegende laptops.
En dat wil ik graag zo houden!
( 1 keer eerder geprobeerd, geheel perongeluk.struikelde over het snoer, daar kunnen ze dus niet tegen!)


De col heb ik gehaakt met een dubbele draad bravo acryl met haaknaald nr 6
lekker dik en warm!


2 opmerkingen:

  1. Komt vanzelf! Al doende leert men...

    Mijn volgerslijst is soms ook (even) weg. Geen idee waar dat aan ligt.

    Wat een leuke col zeg! Fijne kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dank je, maak me dus druk om niks.

    BeantwoordenVerwijderen