dinsdag 8 november 2011

EEN TAS

Gisteren was qua bloggen (computer technisch gezien) niet echt mijn dag.Heb nog veel te leren en dat ga ik ook zeker doen! Maar voor nu eerst maar iets laten zien wat ik wel kan en dat is tassen maken,
Deze tas heb ik gemaakt van een oude spijkerbroek (elke keer dat ik hem aan deed dacht ik, wat zit ie stom!! dus hup de schaar erin.) Het patroon is een mix van de amsterdamtas van Eloleo en de vakantie tas voor katie van Madamezsazsa en een beetje van mezelf. Natuurlijk mag de beroemde bloem ( waar van ik er al veel van heb gemaakt,als broche en ook als magneet) van Madamezsazsa niet ontbreken.
Ik heb hem al een tijdje geleden gemaakt en op dit moment niet in gebruik ( heb meer tassen namelijk, euh? echt? ja echt haha) Maar nu ik de foto,s zo zie denk ik dat ik hem maar weer te voorschijn haal!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten