maandag 30 januari 2012

HOME SWEET HOME (12)

Kussens ik hou er van!
Op het kringloop stoeltje in de woonkamer, Met bloemen gehaakt door vriendinnetje de andere door mijzelf.
Op de door mijn opa gemaakte stoel,kussens gemaakt door vriendinnetje . Het voorste kussens was eigenlijk gemaakt voor fay maar ik heb hem ingepikt.
 Lekker veel kussens op mijn bed! Allemaal gemaakt door mijzelf behalve.....
 Het harten kussens die is gemaakt door sam. Helemaal zelf en helemaal voor mij!! lief en knap!

Dit kussen ligt nu nog alleen maar het is de bedoeling dat er nog meer bij komen,Maar ik dacht eerst maar es kijken of het in de smaak valt (je weet het tegenwoordig niet meer,)Maar gelukkig helemaal  goed!!
Ik weet niet meer waar het cassettebandje vandaan komt had het al een paar jaar in huis.
 In mijn allereerste hsh kwamen deze kussens ook al voorbij.
De vulling van deze kussens zijn oude slaapzakken , ze zijn  door mijn moeder gemaakt en ik heb ze al een jaar of 6. Geen idee meer dus waar ik de fantastische stof vandaan heb.
De kussen worden voor van alles en nog wat gebruikt!! (boot,deken,hut enz)
Voor meer binnen kijkers ga naar barbaramama

6 opmerkingen:

  1. Wow mooie kussen collectie zeg!
    Wat heerlijk als je zo handig bent
    en uit een handig nest komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh wauw, die laatste kussens zijn echt the bomb! Wat een mega-coole stoffen! Ik vind kussens ook zo leuk, maar eigenlijk ook best onhandig hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh, moooooooi!!!! Ik geloof dat ik echt alles in jouw huis geweldig vind!!

    BeantwoordenVerwijderen