maandag 23 januari 2012

HOME SWEET HOME (11)

Mijn eigen Pinterest (sorry, ben zo nu en dan lekker ouderwets)
Af en toe kijk ik wel,maar ben er nog niet echt in thuis, laat mij maar lekker knippen en plakken!!
En als ik zin heb om iets te veranderen of ik wil iets maken blader ik hier lekker in.

Op naar het 3e boek!

Lekker met mijn voetjes en een dekentje op de bank!

En zaterdag avond sushi gemaakt met de kinderen (idee van dochter)
Super goed idee moet ik zeggen ("gewoon"eten gaat met veel gezeur gepaard maar geef ze olijven.franse kaas of dus sushi en ze smikkelen een eind weg)

LEKKERRRRR!!!!

Voor meer binnenkijkers kijk bij barbaramama

2 opmerkingen:

  1. Ik doe beide! Pinterest én plakboeken maar heb ook geen account ofzo ik sla gewoon alle leuke plaatjes op!
    En wat een chice kinderen heb jij haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die boeken! Ik heb daar helaas geen doorzettingsvermogen genoeg voor. Ik begin eraan en halverwege doe ik er niks meer mee. Pinterest daarentegen.....ik ben er verslaafd aan!

    En die Sushi ziet er heerlijk uit! daar kan je me 'snachts voor wakker maken hoor.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen