zondag 24 november 2013

ZWAAN KLEEF AAN.........


Dus ik vond wat zwanen in de kringloop en verfde de snaveltjes neon oranje!!


Meteen ook 3 tegelijk whoehoe!!
Voor nog geen 3 euro,dat maakt mij nou blij!!!
(via instagram begreep ik dat ik mazzel had,zij had ze gezien voor 4,50 (1 dus))

(poppom slingertje van de hema, zelfklevend kant om waxine licht van de action)








Wat mij ook blij maakt is dat ik eindelijk weer een blogje plaats.
Tjonge jonge ik weet niet wat ik had hoor maar er kwam echt niks uit mijn handen.
Druk met werken en s,avonds knock out op de bank.
Zelfs kleine haak projectjes lukte niet :-)
Geen inspiratie en geen puf!!

Ik durf niet eens te kijken hoeveel blogs ik nog van jullie moet lezen.

Maar ik geloof dat ik er weer ben haha
Beetje vroeg ook voor een winter dip (zelfs voor mij :-))
De  winter moet nog beginnen.

Ik begin het bloggen en lezen nu ook echt te missen dus dat is een goed teken lijkt mij !!

En lieve anoniem bedankt voor je lieve reactie!



Enne had ik al gezegd dat ik tegenwoordig echt goed ben met planten??
Ik kan zelfs al stekken haha

Het kapsel van Henrietta begon behoorlijk wild te worden.



Dus zij kreeg een nieuwe haardracht.



Cool toch!!

Ik heb trouwens nog wel wat gedaan hoor , ik ben mijn foto,s op de computer aan het uitzoeken en in mapjes zetten,phoe hee wat een werk maar oh wat een goed resultaat, daar werd ik dan ook wel weer erg blij van.
En ik ben van alles en nog wat op marktplaats aan het zetten.

Hey ben ik mijn leven aan het ordenen :-)

Verder gaat alles goed hoor :-)
Ik heb zelfs al een idee voor een blog voor morgen!!

Dus:

BE AWARE I AM BACK!!!!

Oh en met kort haar trouwens!!!



Het kriebelde alweer een tijdje maar Prentje gaf me het laatste zetje om ook voor Angela Schijf haar te gaan :-)
En ik ben er blij mee!!
Ik zeg tot morgen xxx

17 opmerkingen:

  1. oooooooo die zwaantjes zijn super super cool!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word altijd zo vrolijk van je foto's...leuk die zwaantjes met hun oranje snaveltjes en die pompom slinger.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je korte haar! En fijn weer van je te lezen hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je haar! En gezellig dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Whahaha dat dacht ik ook meteen, máár zo moeilijk om van jezelf een leuke foto te maken. Knuff! Ennuh doe maar lekker rustig aan hoor, ik kom tegenwoordig ook niet meer toe aan alle blogs lezen

      Verwijderen
  6. Oeioei, coole coupe en fijne dingetjes allemaal weer (beetje jaloers op je zwanen, dat wel.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HayHay!
    Leuk dat je er weer bent :-)
    Je "nieuwe" haar is mooi!
    En wat een leuke zwanen!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej, ik had je al gemist, fijn dat je er weer bent!
    Het is niet te vroeg voor een winterdip hoor, ik heb er ook al weken last van....:-(.
    Maar ja, het hoort erbij (voor mij althans): ik heb er al zoveel jaren last van, van oktober tot april wil het gewoon niet zo goed.
    Heel vervelend, maar ik weet dat het ook weer voorbij gaat!
    Al speelt er deze herfst wel meer mee dan voorgaande jaren, eerlijk is eerlijk.
    Je zwanen zijn echt superleuk en ik ben jaloers op je ontluikende groene vingers!
    Tot morgen, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er weer bent. Wat staat je haar je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!!!! Ik liep ook wat achter met blogs lezen. Wat leuk dat ik je inspiratie was voor je haar! Staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wrijf het er nog maar eens in die zwanen!! ;) Super leuk, en je haar! Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Coole Nieuwe Bien! Super!! En ja, als het kriebelt, dan moet je bloggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zwaantjes zijn erg leuk! Ik moest ook wel even lachen om het kapsel van Henrietta ;) En ik vind je nieuwe kapsel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Angela Schijf haar duhuh ! Maar dit staat echt heel leuk en pittig !
    Enne.... die zwanen, helemaal leuk! Ik heb er ook eentje, met pennen erin

    BeantwoordenVerwijderen