maandag 25 november 2013

AND THERE WAS LIGHT!!!


Ha zoals belooft , hier ben ik alweer!!
(nee niet schrikken :-))

Ik heb nog wel iets gemaakt in mijn blog afwezigheid :-)
Okee ik was er in september al mee begonnen, maarre hij is af hoor !!
tja wat dan he?

nou dit!!!


Pfff dat was me een werk zeg , oh nee zo was ie :-)


Op de poot plakte ik 100ennogwat  verassingsei speelgoedjes
(die ik een x kreeg en nee ze zijn nog niet op,ben er ook nog wat anders mee aan het maken)

(en dacht dat het meeste werk zou zijn  ,boy was i wrong!!!)


ik dacht dat heb ik zo wit,nou niet dus!!
na 1x primer en 4x wit spuiten was ie nog steeds niet dekkend wit.
nog 2x na gelakt met gewone witte af lak verf.
En ik zeg het is goed zo,witter word het niet :-)

Tja en toen het kapje nog,ik was begonnen met strookjes stof erom heen te knopen maar halverwege dacht ik neh niet zo mooi.
op zich is het wel leuk hoor maar ik geloof niet dat het erg bij mij past.
dus dat heb ik er weer afgesloopt.



Tja en toen he!!!


Toen deed ik (okee eerlijk ik liet het doen door mijn leuke man) wat wel bij mij past en spoot hem neon oranje.





Nu nog een mooier lampje erin!!!
En Bien is weer blij!!!

Oh en waar ik ook blij van word is dat de postfabriek hun 100ste bericht plaatste (euh het zijn er inmiddels al wat meer) en oh ik moet toch ook echt weer wat post gaan versturen,pff dat is de volgende stap :-)

En heul spannend en leuk in week 50 komt mijn huis in de flair 
Ohhhh hou cool is dat!!!

Nou ik zeg fijne maandag en tot snel X



En vergeet de pepernoten niet :-)

18 opmerkingen:

  1. O die is erg mooi geworden! Ik had t al gevolgd via IG en was reuze benieuwd. Top! weer een mooi kunstwerkje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij knapperd, twee keer een blog achter elkaar met alle drukte. De zwaantjes en de lamp zien er zo geweldig leuk uit. Helemaal gezellig. De pompomslinger is ook zo leuk. Ik heb er thuis ook een. Zag het ooit bij Selina Lake en vond het zo gezellig. Je hebt zo'n fijn huisje Bien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht eerst wat wordt dat die lamp, maar ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oef dat ziet er inderdaad uit als een enorme klus dat wit gespuit enzo..... maar het resultaat mag er zijn. Hij is te gek! en dan ook nog eens met de prachtige zwaan ernaast, whiehoe! Mijn dag kan met al dit moois niet meer stuk. En hoera voor jouw voor je 2 dagen achter elkaar een blog (aan je been?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook al jaren speelgoedjes aan het sparen, voor een speelgoedkrans, maar ben nog niet eens in de buurt van vol genoeg...
    Dit is ook erg leuk, zou ik hier wel genoeg voor hebben??

    En ja in flair is gaaf, heel heel gaaf..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou nu zou ik eigenlijk terug moeten gaan kijken naar de andere blogpost, maar wie weet dadelijk.
    Wow ik zag net je lamp al op facebook maar was aan het worstelen met fb ;). Ik zou je zo geloofd hebben als je verteld had dat het allemaal wit porseleinen beeldjes zouden zijn...zo wit zag het in ieder geval op FB uit hihihi. Hier zie ik natuurlijk ook hoe het ervoor uitzag, zover was ik op FB niet gekomen ;). Een echte Bien lamp! Ennuh echt superrr dat je binnenkort in de Flair staat! Gefeliciflapstaart! Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooi!! Doordat hij glimmend wit is lijkt het net van porselein, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de eerste foto kwam in beeld...en ik vond het al niet zo Bien-achtig..
    haha
    fantastisch, de complimenten erg mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was verbaasd over de eerste foto, maar oké... dat was het begin. Je huis in Flair.. hoe stoer is dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg cool! En je lamp is super geworden, heb nu alleen erg veel trek in verassingseieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zó tof !!! Ik heb al máánden een lampenkap staan tezamen met een zak met frutsels voor de koude wintermaanden, ik ga er een knotsgekke kap van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heee leuk! helemaal Bien!
    En je huis in de Flair, wauw! ik was al blij met mijn kerstboom in de 101 hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. And she's back ! En hoe ! Woooow, wat is de lamp leuk geworden ! Ga de flair zeker bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht al bij die eerste foto, he? das ni bien. Maar nu vind ik het een prachtig lampje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk die lamp en zooo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf gedaan Bieneke, wat een klus! En wat super leuk je huis in de flair!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een karwei zeg! Maar hij is goed geworden hee! En in de Flair :) Ik hou mijn ogen open!

    BeantwoordenVerwijderen