woensdag 8 augustus 2012

IN DEZE VAKANTIE......

Zag ik mijn zoon opeens wel heel groot worden.
(eindelijk heeft ie ook een telefoon)(zelf gekocht)


Zag ik mijn dochter heel veel lekkere dingen bakken en koken.


Flockte ik op verzoek 2 t-shirtjes voor de nieuwe buurmeisjes.
(en voelde me een hele coole mama :))


Deden we onze best op een BBQ speciaal voor de verhuizers!





.
Haakte ik eindelijk weer es wat.






Was er een speurtocht met een heuse prijs.



Klutste ik een paar vazen in elkaar.


En genieten we vooral (meestal:)) van elkaar ,
En van gezellige avonden met vrienden en familie.
lekker prutsen in huis,spelen en lekker laat naar bed gaan,

En het mooiste is, het is nog niet voorbij en staan er nog leuke dingen in de planning!!!


25 opmerkingen:

  1. allemaal tof! en zo'n flinke kinderen zeg
    maar mij lijkt die speurtocht het allerbeste van alles! ik zit hier aan mijn scherm te prutsen om verder te lezen en papiertjes te verschuiven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja zo maak je wel vrienden met de buren, slim hoor (misschien kunnen de nieuwe buren iets met je trap doen ;)
    Geniet nog van de vakantie. Die van mij zit er al weer op.... En komende week gaat Siem voor het aller aller eerst naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel gezellige dingen, je voelt je daar al helemaal thuis hé. Toffe kids heb je, leuke foto van hen beidjes.lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vakantie zo! Geniet nog maar lekker met elkaar!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en vooral supergezellig allemaal!! Volgens mij is het een heerlijk warm nestje daar bij jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij heb jij meer uren in een dag dan ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een tijd hé die vakantie! en wat een coole kids heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er super uit allemaal! Toffe kids heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe lekker is dat! Geen klok hoeven kijken en leuke dingen doen...
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, wat een gezelligheid. Heerlijk je kinderen !!
    Je hebt toffe shirts gemaakt inderdaad, geweldig !!! Flocken heb ik eigenlijk nooit gedaan, oei ik voel weer iets opkomen haha. En die vazen, wow ! Het tape heb ik inmiddels ook gevonden bij die geweldige winkel, gewoon dingen die je móet hebben nietwaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De vakantie wordt goed benut daar bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige gladiolen in leuke vazen heb je daar, met 2 kleuren?! Leuk kussen, leuke speurtocht, leuke t-shirts voor hopelijk leuke buurmeisjes, leuke barbecue. WOW het is allemaal leuk! :D
    Geniet er nog maar lekker van en JEEJ volgens mij krijgen we ook weer mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Zo te zien een leuke vakantie...
    Een eigen GSM, spannend zeg!
    Geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kussen is prachtig!! En een eigen gsm ... ik mag er nog niet aan denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooowh, krijg weer de haakkriebels door jouw foto's! Heel leuk geflockt trouwens! Ik heb zo'n snor op een t-shirt voor mezelf geflockt... je bent er zelf ook nooit te oud voor;D (Nog niet in ieder geval)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet het er allemaal gezellig uit!! Geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi!! Fijn dat jullie het zo fijn hebben!! Heeeeerlijk!!! En jullie nieuwe huisje.. nou dat wordt wel wat geloof ik.. of IS al wat!! Succes met wat nog moet maar vooral GENIET!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Genieten! thnx 4 sharing! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's Bien, dat ziet eruit als een geweldige, ontspannende vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw die shirts zijn helemaal te gek! Ik was al een tijdje opzoek naar zo eentje, maar zelf maken is nog leuker!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig die speurtocht :-) blijf vooral verder genieten van elkaar, héérlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ooh ziet er leuk uit !
    die snorren t-shirts zijn ...TE GEEEEEK !!!
    liefst
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen