vrijdag 17 augustus 2012

EN DE REST VAN DE VAKANTIE.........

Prutste ik wat aan.


Maakte kaarten.


Magneten.


Haakte mijn pot weer vol met hartjes.






Gingen we naar de kaasboerderij samen met opa en oma waar ze ook mochten helpen en Fay liever bleef vegen dan dat ze bij de melkrobot ging kijken.


Maakte ik een scheur in mijn zeil,omdat ik dacht dat ik de koelkast wel even in mijn eentje kon verschuiven .


Ging ik naar de kringloop voor een kast,maar kwam terug met..
Een lucht bevochtigings bakje voor aan de verwarming (hoe heet zo,n ding?)
Niet nodig natuurlijk maar vond het een coole print en mooie kleuren.
ijsblokjes geval ook gekocht voor de kleuren. staat super leuk op mijn plank.
Een blik en een mok.


Sliepen we een nacht met zijn 3en in de kamer, tot laat films kijken en lekkere dingen eten.
(vorig jaar ook gedaan, en ik geloof dat er een traditie is geboren)
Kinderen vinden het geweldig!!
Kost niks en ze hebben super veel pret!!


En maakte ik iets wat er in mijn hoofd leuker uitzag dan in het echt :)

En verder zijn we nog even lekker aan het genieten van het mooie weer.
En gaan we straks naar opa en oma, want oma is jarig!!
Lekker in de tuin zitten!!

27 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vakantie heb je met je kids!
    Fijne foto's!
    Geniet nog maar even lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha al met al een heerlijke vakantie dus! (afgezien van de scheur in je zeil... 'gevalletje jammer')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een leuke dingen allemaal. Ik vind je kaarten heeeeeeeel mooi! Zou ik zo een setje van willen kopen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie weer heel veel mooie dingen voorbij komen!! En balen joh van dat zeil, of valt die plek weg? Hope so....
    En je woonkamer ziet er echt super uit, mooie lichtval zo. :D Goed weekend en gefeli met je moeder!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat gezellig zo'n nachtje in de woonkamer!! Echt super dat je dat met je kids doet en inderdaad goedkoop leuk :D
    Jammer van je zeil! (maar ach, er zijn ergere dingen toch? ;))
    Gefeliciteerd met oma/mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt allemaal erg leuk... behalve die scheur... Ik vind je magneten geweldig!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je hebt leuk geprutst hoor!! Die kaarten zien er echt super uit én de magneten én de hartjes (oh waar had ik die nu alweer gezien :p hihi).
    Mooie traditie heb je ingeluid, voelt een beetje als kamperen in je eigen tuin, niet dat ik dat ooit gedaan heb ;), maar zo te zien maak je het erg gezellig met je kids.
    Hele fijne verjaardag bij je moeder ennuh bedankt voor je wensen voor de mijne :).
    En ik ga snel aan de slag voor mijn verrassingen voor jullie mijn Give Away winnaars, vandaag zit ik in de relax mood :D. Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met oma!!
    Enneh, leuke dingen weer :) Wel balen van je zeil!
    Heerlijk, beneden op de bank kamperen...wat een gezellige boel bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die heb ik ook al een paar keer vastgehad haha! En balen ja van je nieuwe vloer, of lag dat er al in? Je hebt het er maar druk mee gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezelligheid bij je thuis ! En die kras op de vloer...oei ! Meer spinazie (of minder eigenwijs ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vondsten!
    En oeh, filmavondjes zijn heerlijk!
    En zeil met scheuren..... Heb ik ook omdat ik dacht dat ik alleen een kast kon verplaatsen. Ik heb dubbelzijdig tape eronder geplakt en je ziet het bijna niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie buit gevonden!
    Oh, dat uitstapje naar de kaasboerderij, dat zou hier ook nog eentje geweldig vinden...
    Mooie foto's!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er fijn uit, behalve de scheur in het zeil, dat zou mij ook overkomen.
    Ik zou is even een pakketje voor je maken voor ons ruiltje, ik ben bang dat ik daar straks niet aan toe kom...(hormonen zeg maar) haha

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk toch altijd om even op jouw blog te kijken!! Al die kleuren, love it!! Topidee dat slapen in de woonkamer, gezellig.....
    Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha, in je eentje de ijskast verzetten en dan het zeil scheuren... hmmm waar ken ik zo'n situaties van??? Hé en supertof zo met z'n allen in de zetel slapen en lekker lang films kijken! Meer moet dat toch niet zijn? Toffe foto's! Ik hou zo van al jou kleurencombinaties, moet een heerlijk huisje zijn, alle foto's aan elkaar knopend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten, dat noem ik geen 'prutsen' meer hoor, ziet er top uit! Gave magneten, ik ben nog steeds blij met de geweldige magneet die ik een paar maanden geleden van jou kreeg, hang op mijn keukenmagneet bord, dus zie 'm elke dag.
    Enne....ik ben nog steeds een beetje verliefd op die roze kabouter....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerrrrrlijk, zo lekker creatief bezig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hou van die kleurexplosie altijd hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten en foto's! En die olifant heeft best iets grappigs, als je hem nu nog verder in de wol rolt, heb je binnen in een kadootje! Het zou leuk zijn als ze in elke bol een verrassing stoppen!
    Ik vind je blog heel leuk en ik ga je volgen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb dezelfde vloer in de keuken! (en dezelfde scheur onder de koelkast, troost je, je bent niet de enige!) Leuk die foto's-op-de-boerderij! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  21. weer een kleurige boel! en mooie spulletjes heb je gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaah, leuk zeg, zo met z'n allen in de woonkamer slapen. Goed idee... :)) Wel balen van je toffe zeil zeg, sjonge jonge. :(( Maar verder vind ik je blogje wel weer gevuld met leuke en gezellige dingen! Genieten met elkaar! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jullie hebben je niet verveeld! :D Gezellig hoor, zo met z'n allen een nestje bouwen en films kijken. Goede traditie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh wat leuk om met zijn allen beneden te slapen!! wat een goed id :-)

    BeantwoordenVerwijderen