maandag 15 juli 2013

HOME SWEET HOME!!


Over vogels dus :-)

Ik had em vorig jaar al es gespot,maar sinds ik Pinterest heb zag ik helemaal vaak voorbij komen en wilde ik hem dus ook!!

De vogelkooi lamp!!

Stom van mij maar ik heb nooit in de gaten gehad dat het van een franse ontwerper was tot ik de foto van mijn lamp op IG plaatste en me dat verteld werd :-)

Maar goed hoe ging ik dat dan doen?
Een jaar lang heeft die lamp in mijn hoofd gezeten en toen kwam ik dus een (hele) leuke man tegen , en heb ik er dus nu 2 :-) (lampen bedoel ik dan he :-))


lampen kappen (frame) bij de kringloop gescoord!
Konijnen gaas en stokjes bij de bouwmarkt
snoer met fitting bij de kwantum en de vogels bij de flying tiger en blokker,



Kan ik ook in de winter weer aan mijn tafel prutsen (er hing namelijk nog niets :-))


oh en kijk ook es naar mijn leuke plakplastic bloemenrand op het raam ding,gevonden bij Leen Bakker!!



En ja er ontsnapt ook wel es 1 :-)

Voor meer meer HSHmers kijk es bij Barbaramama 

24 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldig leuke lampen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had precies dezelfde lamp-plannen!
    Supermooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooh my !!!!! Toppie zeg en die van jou is echt nog veel leuker dan die van Mathieu :-)
    2 lampen is super, 2 mannen... wordt onoverzichtelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah heel tof, wat een fantastische vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I Love It!
    Wat een super leuk idee en het resultaat is prachtig!!!
    Tjiep tjiep en groetjes DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk joh! Mijn oma had her en der vogelkooitjes met plantjes en nep vogeltjes, dit is een beetje de moderne/ functionele versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool! Ik kende de lampen niet.
    Maar ik maakte voor Sinterklaas als surprise ook een vogelkooi van een lampframe...haha.
    Kijk maar: http://dinazdesign.blogspot.nl/2012/12/even-kort.html

    Veel plezier met je lampen!!! (beter dan twee mannnen...poeh...moet er niet aan denken :)
    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had die lamp nog nooit gezien! Maar ik zit dan ook bijna niet op pinterest en ig heb ik niet :) Ze zijn super!! Ik kan er helaas niet tegen als ik direct naar zo'n peertje moet kijken, dus niet geschikt voor in dit huis :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk. Ik had ze idd ook al eens eerder voorbij zien komen. Echt leuk ook om zelf te maken!

    En wat heb jij een vrolijke keuken trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaaaa! Zo'n lamp zag ik in een VT Wonen bijlage staan (of hangen...) en dacht bij mezelf 'dat moet toch ook zelf te maken zijn'. Maar daar is het bij gebleven. Ik ben zo'n kluskluns. :-(
    Dus ik vrees dat onze wc (daar had ik hem gepland) gewoon saai blijft met de plafonnière die er nu hangt. Of wil je je handige man soms even aan me uitlenen? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bekijk je foto's buiten op mijn laptop, terwijl de vogels 'live' fluiten.

    Met beeld en geluid maakt de lamp wel indruk.

    'Donald' straks maar even heel lief aankijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha aha daar wordt iets over een hele leuke man gedeeld ;) en leuke vogelkooitjes lampen, whahaha die wat weggevlogen is...je moet het maar weer verzinnen...
    Have fun! Maar dat lukt bij jou prima :). Zo ik ga er vandoor...zoefff

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk (de lampen én de leuke man ;)...)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een leuke lamp! En met die mooie keuken van je op de achtergrond, ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, ik kom nu voor het eerst je blog tegen. Wat heb je een leuk vrolijk huis. En die roze zwaan boven je aanrecht wat mooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen