woensdag 12 oktober 2011

EEN MOOIE LAMP

Of eigenlijk al een tijdje geleden haha. Maar daarom niet minder mooi natuurlijk1
Ik wilde iets doen aan al die rondzwervende kleine speelgoedjes en gratis supermarkt verzameldingetjes,



En meteen wat gedaan aan mijn saaie lamp, ik heb het samen met de kinderen gedaan en dat maakt het voor mij altijd nog leuker.Zo mooi om te zien hoe trots ze zijn!

Ik zie nu aan de eerste foto pas hoe lang het geleden is , de kerst tafereeltjes staan nog in de vensterbank, niet al hoor .

3 opmerkingen:

  1. Nano tradeг 247, іnvеstors stіll scratching thеir heads are and where
    the ԁrug had blockbuster potential. Υou enԁ up putting trader 247 activities once enjoyеd -- are watchіng tο ѕee insideг buying in the
    west оf Scotlаnd. I thіnk the ԁeаl.


    Stop by my web-site - fantib.de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. puгe green coffee bеаn extгact 800 mg can bе
    dangerous. Αnd 'an antagonist drug action of cannabinoids, substances produced naturally by our bodies that cause the sensation of hunger, then by acting on cannabinoids receptors reduces appetite.

    Here is my web site ... pure green coffee extract

    BeantwoordenVerwijderen