maandag 3 februari 2014

Baai baai zwaai zwaai!!!


Ja baai baai zwaai zwaai !!


Ik ga niet echt weg hoor maar ik ben verhuisd met mijn blog of wat zeg ik , ik heb een compleet nieuwe blog met nieuwe naam !!

Oh oh ik vind dit best spannend en ik hoop dat jullie met mijn mee gaan naar mijn nieuwe plekkie.

Hij is nog niet perfect en er word nog hard gewerkt aan een mooie header maar ik slinger hem toch maar de lucht in!
Dat ik niet perfect ben weten jullie namelijk toch allang :-) en dat ik geen geduld heb ook dus hoppa!!
Hier is ie !!!!
(en ik zag net dat mijn profiel van mijn nieuwe blog nu ook op deze staat euh????)


En hoe is dat nou zo gekomen??

Ik denk dat het wel op viel dat ik hier niet zoveel meer was te vinden (althans dat hoop ik :-)

Er moest gewoon iets anders,ik kan wel blijven zeggen dat ik het druk heb en er geen tijd voor had maar ja als je echt iets wilt maak je daar gewoon tijd voor natuurlijk.
En dan kan je in je blog wel gaan lopen veranderen maar in een vol huis is het ook lastig schuiven dus hop meteen maar alles anders!!

Mijn nieuwe naam  dekt ook meer de lading voor mij op dit moment .

Judith kwam met dit geweldige werkwoord (ik schreef er al es eerder over)
(neem ook zeker es een kijkje bij haar)

En betekend zoveel als overal mijn eigen draai aan geven
En ik denk dat ik dat wel aardig doe :-)

Je kan mijn nieuwe blog volgen via bloglovin en oh ik hoop zo dat jullie dat ook gaan doen :-)
(hmm als je daar nu op klikt op mijn nieuwe blog krijg je mijn proef bericht te zien (wat ik natuurlijk al van mijn blog heb verwijderd) en niet mijn nieuwe bericht, hoe kan dat nou weer!!
Als iemand daar een antwoord op heeft hoor ik dat graag!!
Ik zal ook altijd een dummy blijven :-)

Dus ik hoop jullie te zien op http://bienemize.blogspot.nl/ want ik heb er nu echt weer zin in!!!





22 opmerkingen:

  1. ooooow ik schrok al, maar heb me gelijk aangemeld natuurlijk. Je was wel wat stil ja haha! Ik dacht een winterdippie maar niet dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga mee hoor! Veel te gezellig om bij je te kijken en mee te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto, je hebt je haar ook gebinemized volgens mij!
    Tuurlijk gaan we met z'n allen mee naar je nieuwe blog! Succes ermee, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi foto! Ik verhuis natuurlijk met je mee. Veel inspiratie gewenst voor je nieuwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja wb je profiel; dat is er maar 1 dus elk blog wat je aanmaakt neemt dat ene profiel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ok, gevonden, ik ga je daar volgen met bloglovin' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende foto, het kan niet anders dan dat je hevig in love bent ;-)! Ik zal even klikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik verhuis natuurlijk ook mee! Had je vrollijke verhaaltjes en plaatjes al ernstig gemist...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi! Ik ga je weer volgen hoor! Best een goed idee, zo'n nieuwe start. Succes met je nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik ga je nieuwe blog zeker ook lekker volgen. Veel te leuk om het niet te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great post.thank you so much.Love this blog.

    BeantwoordenVerwijderen