dinsdag 15 oktober 2013

ZOMAAR WAT LEUKIGHEIDJES !!!!


Een van alles en nog wat berichtje met alleen maar leuke dingen :-)

Zoals dit!!


Yeah ik sta weer in de 101woonideeen met een instagram foto.
Samen met nog 18 andere prachtige slaapkamers!!

En ik deed dit!!


Ik verstopte een bloemenslinger (patroon van ing-things ) in de boom voor mijn huis zodat ie er ook nog gezellig uit ziet als ie zijn bladeren verliest!!

Ik vond dit in de kringloop!!


Een ultra schattig bordje!!
(dat was trouwens ook alles :-))

En dan kreeg ik ook nog dit!
(een hele tijd geleden overigens )(shame on me)


Het super schattige tasje wat ik won bij eenhuisindestraat
Ingepikt door de dochter voor haar bolletjes wol :-)

En dan maakte ik ook nog dit!!


Op verzoek van een IG vriendinnetje,
een muts voor het pieppopje
Vorig jaar deed ik dat ook maar ik weet inmiddels niet meer waar die zijn en nu ik een verzoekje kreeg denk ik dat ik ze voor mezelf (nou ja voor de popjes dan :-)) ook maar weer ga maken!!



Ik maakte wat vlaggenlijntjes!!

En ik plakte een behangetje (althans dat liet ik doen :-))




Gaaf hé!!
tantecupcake heeft hem ook!!
Leuk om te zien hoe anders het er uit ziet!
(klik op de link om een veel betere foto te zien van het patroon en de kleur :-))

Zo dat was het wel weer even voor vandaag!!!


25 opmerkingen:

  1. Jaaaa ik heb je ook gezien in de 101! Wat ontzettend leuk! Proficiat :) Enne... waar heb je die überfantastische cactus-bloemenvaas vandaan? #diewillikook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogpost en wat een super idee voor het slingetje in de boom. Ik kan niet haken maar ik ga een alternatief verzinnen voor de boom voor mijn huis. Die langzaam zijn bladeren ook laat vallen...meestal hang ik er vanalles in voor de vogel, maar dit vrolijkt het wel op! Fijne dag.
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukigheid bij elkaar! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor deze vrolijke post op zo'n druilerige dag, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukigheid allemaal! Uiteraard ben ik dolll op je behangetje :-) Deze kleur is ook heel gaaf!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hoop leuks :-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk, Instagram!! Ik heb al je foto's geloof ik al voorbij zien komen, hoef je blog niet eens meer te lezen, lachen!
    En geweldig dat je in de 101 staat!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik herkende al meteen jouw foto, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf behang! Ik wou dat ons huis wat meer muren had voor leuke behangetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een golf aan vrolijke plaatjes van je huis. Je maakt deze regenachtige dag draaglijk:-). Jij bent echt de koningin van het haken, ik buig voor je haakkunsten!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf Bien dat je weer in de 101 staat! Hele vrolijke plaatjes weer, echt een feestje bij jullie thuis. Wat een fijn behangetje he. Ik word er iedere dag nog vrolijk van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier houd ik van...
    Hier zou ik zo kunnen wonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat is leuk met een foto in de 101 staan! Mooie dingetjes weer, en leuk die wybertjes vlaggetjeslijn! Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat leuk een blogje met allemaal plezante dingen :-) Proficiat met je beroemde slaapkamer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Bieneke, wat viel er enorm lieve post bij ons door de bus. Ontzettend bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fijne foto's. Geweldig je slaapkamer in een tijdschrift, pardon de 101 wonen ! Wow. Super vaasje btw...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fijne vrolijkheid en wàt een leuk behang!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat kleedje van je instagram foto, heb je die zelf gemaakt? Wat een leuk kleedje :) Oh ja, ik ben net een blog begonnen en ik wil vooral mensen laten inspireren en tutorials maken. Ik hoor graag jou mening met wat ik tot nu toe heb <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ook het behangetje, maar dan op het toilet... =)
    Prachtige dingen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ever wanted to get free Facebook Followers & Likes?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen